Személyre szabott Zwitsal baba ajándékkészlet - Hat névvel
Ajándékok leírása
Termékek: teljes méretű Zwitsal sampon (200 ml) és tusfürdő (200 ml)
Illat: jellegzetes Zwitsal illat
Kalap szövet: szuper puha pamut keverék
Nyomtatás: élénk, tiszta és teljes színben
Testreszabás: névvel
Díszdoboz méretei: 23 x 23 x 27,4 cm
A baba sapkaink GOTS minősítéssel rendelkeznek:
A GOTS tanúsítvány (Global Organic Textile Standard) azt mutatja, hogy a ruhadarab szerves pamutból készült. Ezért a ruházat rendkívül fenntartható és környezetbarát. Mosási utasítások:
Mossa 40 ° C-on (gyapjúmosás)
Nem alkalmas a szárítók szárítására vagy vegyi tisztítására.
Forgassa ki a vasat (alacsony hőmérsékleten).
A luxus Zwitsal ajándékcsomag a tökéletes baba zuhany ajándék
A Zwitsal baba zuhanyzó szett tartalmaz egy üveg Zwitsal sampont, tusfürdőt és egy személyre szabott kalapot. A személyre szabott kalap személyre szabása egyszerű. Egyszerűen adja hozzá a választott nevét a jól ismert Zwitsal logóhoz. Ezután kinyomtatjuk a dizájnját a kalapra, a kép tökéletes és teljes színben. Ez hozzáadódik a két palackhoz, hogy egy luxus díszdobozot hozzon létre, a Zwitsal rugalmas, mint a befejező érintés. Mire vársz? Készítse el most a Zwitsal ajándékkészletét!
Zwitsal ajándék szett üzleti célokra? Nagyobb mennyiségek esetén kérjük, forduljon üzletágunkhoz.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Az ajándékszerkesztőben értesítést kap, ha a kép minősége nem elegendő. Kétsége van a kép minősége előtt vagy az értesítés után? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.