Mini karácsonyfa személyre szabott edényben
Ajándékok leírása
Méretek: 40 x 20 x 10 cm
Gondozási tanácsok: hetente kétszer öntözze meg a fát
További információk: beleértve a lámpákat, az elemek kivételével. Két CR2025 gombos elem szükséges hozzá,
beleértve nyolc kis ezüst gömböt.
A karácsonyfa természetes termék, ami azt jelenti, hogy a méretek eltérhetnek.
Extra: beleértve a lámpákat, beleértve az elemeket (kétszer gombelem CR2025), beleértve nyolc kis gömböt is.
További információ a személyre szabott edényhüvelyről:
Méretek: 39 x 9,5 cm
Edény anyaga: papír (karton)
Befejezés: luxus matt felület
Nyomtatás: tökéletes kép és teljes színben
Személyre szabás: képpel, névvel és/vagy szöveggel
Technikai okok miatt nem használható cirill, arab, görög, ázsiai vagy speciális karakterek.
Kit lepnél meg egy mini karácsonyfával személyre szabott edényben?
Ezeket a kiváló minőségű mini karácsonyfákat egy holland óvodában termesztik. Biztosan mosolyt csalnak mindenki arcára, és tökéletes karácsonyi hangulatot varázsolnak minden otthonba. Szilárdan vannak becsomagolva, hogy megtartsák a nedvességet, biztosítva a fa egészséges állapotát. Személyre szabhatod az edényt, ha az online szerkesztőben hozzáadod a kívánt nevet és/vagy fényképet. Ezután kinyomtatjuk a terved az edényt körülvevő csomagolásra, tökéletes minőségben és színesben. Készítsd el mini karácsonyfádat személyre szabott edénnyel most!
Ha nagy mennyiségű megrendelést szeretnél, további információért lépj kapcsolatba az üzleti osztályunkkal.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Az ajándékszerkesztőben értesítést kap, ha a kép minősége nem elegendő. Kétsége van a kép minősége előtt vagy az értesítés után? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.