• Minden ajándék a saját képpeddel és szövegeddel készül
  • Szeretettel készítve
  • Több mint 2000 személyre szabott ajándék!

Segítség

Megrendelés elhelyezése

A szállítási címem nem tartalmaz egy házszámot, hogyan helyezhetem el a rendelést?
Ha a szállítási cím nem tartalmazza a házszámot, kérünk, tegyél egy "0" -ot a házszám sorába a rendelés befejezéséhez.

Kapok megrendelési visszaigazolást a megrendelés elküldése után?
A megrendelés után automatikusan megkapod a visszaigazoló e-mailt. Azt várhatóan, hogy 5 percen belül megérkezik a megrendelés során használt e-mail címre. Ha nem találod az e-mailt, akkor először ellenőrizd a spam mappában.

Ha nem találod meg a spam mappában, ellenőrizd az e-mail cím helyességét. Ha ez hibát tartalmaz, lépj kapcsolatba velünk. Kijavítjuk az e-mail címet és elküldjük újra a visszaigazoló e-mailt. Ha az e-mail cím helyes, de nem kaptad meg az e-mailt? Kérünk, lépj kapcsolatba velünk.

A megrendelés egy számlát is fog tartalmazni?
A számlát és az ajándékra vonatkozó minden egyéb információt e-mailben küldjük el neked. Az ajándék további információ nélkül kerül elküldésre annak biztosítása érdekében, hogy az ajándékot fogadó személy ne láthassa. Csak a csodálatos ajándékodat fogják kézhez kapni! Szeretnéd, hogy tudják, hogy ki küldte? Csak töltsd ki az ingyenes ajándékkártyát a bevásárlókosárban!

Milyen gyorsan lesz a személyreszabott ajándékom kiszállítva?
A szállítási határidőt a termékoldalon, az ajándék ára alatt ellenőrizheted. Már az adott pillanatban, ahogy megrendelted, pontosan látod, hogy mikor várható az ajándék kézbesítése.

Lehet rövidíteni a szállítási időt?
Nagy gondot fordítunk az ajándékok elkészítésére, és a lehető leggyorsabb kézbesítésre. A weboldalunkon feltüntetett szállítási feltételek biztosítják a lehető leggyorsabb szállítást.

Vajon az ajándékot elfogadó személy fogja tudni, hogy ki küldte?
Mindig belefoglalhatod a saját neved és szöveged az ajándékba. Vagy szeretnél más módon utalni arra, hogy kitől van az ajándék? Akkor csak annyit kell tenned, hogy hozzá adsz egy ingyenes ajándékkártyát! Ezt a bevásárlókosár első lépéseiben megteheted. Az ajándékkártyához hozzáadhatsz egy személyes üzenetet és a neved. Ha egyik opciót sem kerül kiválasztásra, az ajándékodat névtelenül küldjük, talán ez jó ötlet lehet Valentin-napra!

Mi az ingyenes ajándékkártya?
Az ajándékkártya a végső módja annak, hogy tudasd az ajándékot fogadó személlyel, hogy ki küldte azt neki. A kártya nyomtatása ingyenes, tőlünk, neked!

Használhatok speciális karaktereket?
Lehetőség van különleges karakterek használatára az ajándékok személyre szabására, kivéve a cirill, kínai, görög és arab karaktereket, némely technikai okok miatt. Hangulatjelek viszont használhatók. Ha a karakter nem jelenik meg helyesen a végeredményben, kéünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

Szállítható az ajándékom külföldre is?
Természetesen! A megrendelés befejezésekor a bevásárlókosár második lépésében választhatsz másik szállítási címet. Ha szeretnéd tudni a külföldre szállítás költségeit, kattints a szállítási árra, amely a termék ára alatt látható. Így látni fogod az ajándék pontos szállítási költségeit és szállítási határidejét.

Az ajándékom jelenleg van raktáron?
A weboldalon megjelenő ajándékok mindig raktáron vannak, ha nem, azt mindenképp jelezzük. Nagyobb mennyiségben szeretnél rendelni? Kérünk, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy betekintést nyerj az aktuális készletbe.

Lehet-e nyáron rendelni csokoládéterméket?
A csokoládé egész évben rendelhető és szállítható. Ha a hőmérséklet 20 Celsius fok felett van, akkor már nem tudjuk garantáli, hogy a csokoládé minősége az elvárás szerint legyen kézbesítve. A csokoládé ajándékot saját felelősségére szállítjuk.

A mintában található fehér háttér a textil ajándékra, ki lesz nyomtatva?
Ha látható egy fehér rész, amely körülveszi a fotót vagy képet, akkor,nagy valószínűséggel egy JPG fájlt használtál a szerkesztés során. Ha PNG-fájlt használsz, a fájl szépen kivágásra kerül, és nem látszik a fehér részt a minta mögött az ajándékon. Nem vagy bitos benne? Küldj egy e-mailt, amely tartalmazza a használni kívánt képet, és milyen ajándékot amelyen szeretnéd alkalmazni. Ezt követően mi ennek megfelelően módosítjuk az ajándékot.

Honnan tudhatom meg, milyen méretben rendelhető meg a textiláru?
Mindenki egyedi! Annak érdekében, hogy a megfelelő méretet rendeld, a termékoldalon egy praktikus táblázatot találsz. A linket az ajándék specifikáció alatt található.

Összeilleszthetem a szöveget és a képet, esetleg hozzáadhatok extra szöveget?
Szeretnénk segíteni abban, hogy a lehető legszebb ajándékokat készíthesd el. Ezért dönthetsz úgy, hogy szinte minden ajándékhoz hozzáadsz képet-szöveget.
Az adott ajándék technikai korlátaitól függ, hogy adhatsz-e hozzá képet és szöveget a szerkesztőben. Ezek közé tartoznak például a fából vagy üvegből készült, gravírozott ajándékok.

Honnan tudhatom, hogy a feltöltött kép megfelelő minőségű?
Biztosak szeretnénk lenni abban, hogy teljesen elégedett leszel az ajándékoddal. Ezért fontos,hogy kiváló minőségű fényképeket használj. Ha a kép (-ek) nem elég jó minőségű, erről a személyre szabási folyamat során értesítést kapsz. Bizonytalan vagy? Kérünk, küldj egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak, csatolva a képet és a megrendelni kívánt ajándékot is. Ezután, mi leellenőrizzük a minőséget.

Fizetés

Jelenleg vannak különleges ajánlatok vagy kedvezmények?
A hírlevelünkön keresztül mindig értsítülhetsz a különleges ajánlatainkról és kedvezményeinkről! Iratkozz fel itt: https://www.yoursurprise.hu/akcios-kod és 10% kedvezményt kapsz az első rendelésedből.

Melyek a YourSurprise banki adatai?
Bankunk adatai:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Számos fizetési mód áll rendelkezésre. Ha a lehető leghamarabb szeretnéd megkapni a megrendelésed, kérünk, válassz az alábbi fizetési módok közül: Hitelkártya, Paypal hitelkártya vagy közvetlen online bankkal. Ahogy megkapjuk a kifizetését, a lehető leghamarabb elküldjük a megrendelést.

Lehetséges részletekben fizetni?
Privát megrendelések esetén nem lehetséges részletfizetés.

Ha üzleti megrendelést szeretnél, és részletfizetést, kérjük vedd fel a kapcsolatot üzleti osztályunkkal a következő telefonszámon: 0044 20 3318 0348

Lehet utólag fizetni a megrendelésemet?
Sajnos nem lehetséges utólag fizetni a megrendelésed.

Hogyan használhatom a kedvezményes kódot vagy ajándékutalványt?
A kedvezményes kódot a bevásárlókosárban lévő fizetési lépések során adhatja meg. Adja meg a kódot, és kattintson a nyílra a kód aktiválásához, majd a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes megrendelés összegéből. Rendelésenként egy-egy kedvezményes kód használható.
A YourSurprise ajándékutalványa a következő link segítségével váltható be: https://www.yoursurprise.hu/megvaltja-az-ajandekvaltot. A személyes utalványkódodat az „Ajándékutalvány” menü alatt töltheted ki. Ezután kattints a beváltásra, és az összeg hozzáadódik a kosárhoz. Így most elkezdhetsz egy fantasztikus, személyre szabott ajándékot keresni.

Mik a szállítási költségek?
A pontos szállítási költséget és módszert ajándékként megtalálja a termékoldalon.

Rendelési státusz

Mi a megrendelési státusz?
A megrendelés állapota megtekinthető a MySurprise-ba való bejelentkezéssel. Az alábbiakban láthatod, hogy mit jelentenek az egyes státuszok:

  • Várakozás a fizetésre: még nem kaptunk meg a kifizetést a megrendelésedért.
  • A termelésben: jelenleg egyedülálló ajándékot hozunk létre.
  • Visszavonva: a megrendelésed töröltük, ez azt jelenti, hogy nem fogjuk elkészíteni és kiszállítani.
  • Elküldve: figyeld a postaládád, az ajándékod lehet hogy már ott van!

Tudok-e még változtatni a megrendelés befejezése után?
Ha a megrendelés állapota „Várakozás a fizetésre”, módosíthatod mind a tervezési, mind a címadatokat. A megrendelés állapotát a MySurprise-ba bejelentkezve, az aktuális megrendelések megtekintésénél találod meg. Ha le szeretnéd ellenőrizni, hogy helyesek-e a módosítások, hívd ügyfélszolgálatunkat, és ezt leellenőrizzük neked.

Ha befelyezted a szerkesztést, de még ki kell igazítanod a címadatokat? Ez csak akkor lehetséges, ha a megrendelés állapota „Várakozás a fizetésre” vagy „Termelés alatt”. Kérünk, ellenőrizd a megrendelés állapotát, és lépj kapcsolatba velünk a módosítások elvégzése után.

Visszavonhatom a megrendelésem?
A megrendelés csak akkor törölhető, ha a fizetés nem fejeződött be. A rendelés állapotát a „MySurprise”-ba bejelentkezve ellenőrizheted. Ha a megrendelés állapota „Termelés alatt” vagy „Kiszállítva”, ez azt jelenti, hogy az ajándékod már elkészült, és már nem törölhető. Ha meggondoltad magad, kérünk, minél hamarabb lépj kapcsolatba velünk telefonon a megrendelés törléséhez, amíg még lehetőségünk van azonnal változtatni a termelési állapoton.

Mit jelent a „milyen szégyen… az ajándékod!” E-mail?
Ha nem felyezted be a megrendelést, és a bevásárlókosárban marad, megkapod ezt az e-mailt tőlünk. Az e-mailben található linkre kattintva kiválaszthatod, hogy befelyezed-e a fantasztikus ajándékot vagy sem. Ha nem kívánod befelyezni a megrendelést, egyszerűen törölheted az ajándékot a bevásárló kosárból, és erről további e-maileket nem kapsz.

Elküldés és kiszállítás

Hogyan lesz az ajándékom kiszállítva?
Számos különböző szállítási ügynökkel dolgozunk, amelyek ajándékonként eltérőek lehetnek. Ha meg szeretnéd tekinteni azt a szállítmányozót, aki az ajándékod szállítja, egyszerűen menj az ajándék oldalára, és kattintson a szállítási költségekre. Ezek az információk a weboldal jobb oldalán találhatók, az ajándékár alatt. Megjelenik egy előugró ablak, amely megmutatja, hogy az adott ajándékhoz milyen szállítási időpontot és szállítmányozót használunk.

Nyomon követhetem a csomagomat?
A kézbesítési visszaigazolást azonnal megkapod, amint az ajándékot kiszállítottuk. Ez az e-mail egy nyomkövetési számot és linket tartalmaz, amelyen keresztül követheted a csomagot a szállítási szolgáltatón keresztül. Ha nem tudod nyomon követni a csomagot, vagy további információra van szükséged, kérünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

Választhatok egy speciális szállítási dátumot és / vagy címet?
A legtöbb ajándékunk alternatív címre is szállítható. Ezt a bevásárlókosár második lépésében lehet hozzáadni. Miután kitöltötted saját adataid, töltsd ki az „Alternatív szállítási cím” mezőt. Ha Hollandián kívül tartózkodsz, lépjen kapcsolatba velünk, és ezt módosíthatjuk neked.
Alternatív szállítási dátum kiválasztása nem lehetséges.

Mi történik az ajándékommal, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?
Ha az ajándékod levél csomagként van csomagolva, akkor nem probléma, ha otthon nincs senki, aki megkapod, a postás egyszerűen csak beteszi az ajándékot a postaládába.

Ha az ajándékod nagyobb csomagként küldjük, és nem vagy otthon a kézbesítéskor, akkor egy postahivatalba vagy raktárba kerül, vagy a szomszédainknak lesz átadva. Erről értesítést fogsz kapni a postaládádban. Ez megmutatja, hogyan vagy hol lehet felvenni a csomagot. Ha a kézbesítés többszörös kézbesítési kísérlet után sem sikeres, az ajándék visszakerül a YourSurprise-hoz.

Milyen napszakban várható az ajándék kézbesítése?
Az ajándékok kézbesítésének időpontjai attól függnek, hogy milyen csomagot tartalmaz a megrendelés, és milyen helyszínre szállítandó. Annak ellenőrzésére, hogy a csomagot mikor kézbesítjük, ellenőrizd a követési linket.

Szállítható az ajándékom külföldre is?
A bevásárló kosár második lépésében alternatív szállítási címet választva meglephetsz valakit a külföldön is a személyi ajándékkoddal. Kattints a szállítási költségre az ár alatt a termékoldalon, és lehtőséged van kitölteni azt az országot, ahová szeretnéd, hogy az ajándékot kézbesítsük. Megjelenítjük a pontos szállítási költségeket és a szállítási határidőt.

Szolgáltatások és kapcsolat

Az ajándék nem olyan, mint amilyenre számítottam, mit tegyek?
Nagyon sajnáljuk, hogy nem vagy elégedett az ajándékoddal. Ez nem állt szándékunkban, és szeretnénk megoldani a problémát. Kérünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz telefonon, e-mailen vagy Whatsapp-on, és azonnal megkezdünk megoldást keresni a problémára.

Lehet-e újra rendelni egy korábbi megrendelést?
Annyira elégedett vagy az ajándékoddal, hogy még szeretnél rendelni belőle? Ez lehetséges! Lehetőséged van az ajándék újrarendelésére az eredeti rendelés elhelyezésétől számított 2 éven belül, anélkül, hogy újra személyre szabnád. Csak add meg nekünk az eredeti rendelési számát e-mailben, telefonon vagy csevegésen, és a többi a mi dolgunk. A fizetéssel kapcsolatos összes információt meg fogsz kapni e-mailben a megrendelés megerősítésekor.

Vissza adhatom a kiszállított ajándékot?
Mivel az ajándékot a személyre szabás alapján készítjük el, ezért különleges, és ez azt jelenti, hogy nem lehet visszaadni. Ha nem vagy elégedett az ajándékkal, kérünk, forduljon az ügyfélszolgálathoz, és megkeressük a számodra megfelelő megoldást.

Mysurprise

Mi a MySurprise?
A MySurprise a YourSurprise által kínált személyes fiókszolgáltatás. Az első alkalommal, amikor rendelsz, kérni fogjuk személyes adataid. Ezeket az adatokat biztonságosan tároljuk egy személyes fiókban. A következő alkalommal, amikor újra rendelsz, egyszerűen jelentkezz be, és nem kell többé kitöltened ezeket az adatokat.
Ez a fiók lehetővé teszi, hogy a nap 24 órájában megtekinthesd és követhesd a megrendelésed, és naprakészen tartsd az adataid.
Minden részlet bizalmas és biztonságosan van tárolva a YourSurprise szerveren. A YourSurprise megfelel a jelenlegi törvényi előírásoknak.

Hogyan tudok bejelentkezni a MySurprise-ba?
Az első rendelés elhelyezése után azonnal megkapod a MySurprise jelszavát tartalmazó e-mailt. A weboldal jobb felső sarkában lévő „MySurprise” ikonra kattintva bejelentkezhetsz a fiókba. Ezután válassz felhasználónevet és jelszót. Amiután beléptél a MySurprise fiókodba, megtekintheted és kezelheted a személyes adataid.

Elfelejtettem a MySurprise jelszavam, mit tegyek?
MySurprise jelszavad az első megrendelésed után kapott e-mailben találod meg. Véletlenül törölted ezt? Nem probléma! Új jelszót hozhatsz létre a MySurprise oldalon található „Elfelejtett jelszó” gombra kattintva. Töltsd ki az e-mail címed, és kapsz egy linket, amellyel visszaállíthatod a jelszavad.

Hogyan módosíthatom az információ részleteit?
A tárolt adatok bármikor módosíthatók. Először be kell jelentkezned. A módosítások elvégzése után, kérünk, hogy ellenőrizd és erősítsd meg az adatokat. Amint a módosítások megerősítést nyernek, a további megrendelések során már automatikusan azokat használjuk.

Segíthetünk?
1 val vel