• Több mint 2000 személyre szabott ajándék!
  • Minden ajándék saját fotóval és szöveggel
  • Szeretettel készítve
Gyors fordulat!
Egyenesen a címzett címére
Minden ajándék személyre szabott fotóval és / vagy szöveggel
Gyors fordulat!
Szuper gyors szállítás! A legtöbb, 16:00 előtt megrendelt ajándékot ugyanazon a napon küldjük el!
Egyenesen a címzett címére
Minden ajándék fotóval és szöveggel. Termékeink annyira egyediek, mert az Ön által tervezték őket. Kiváló ajándékok minden alkalomra, még a legkisebbekre is, például amikor köszönöm vagy hiányozni akar.
Minden ajándék személyre szabott fotóval és / vagy szöveggel
Kényeztesse szeretteit egy egyedi ajándékkal, még akkor is, ha nem tudod magadnak adni. Varázsolja el családját, barátait és ismerőseit egy személyes ajándékkal, amelyet kézbesítéssel küldhet a választott címre vagy akár a postaládájába is.
Küldj nekünk üzenetet

Ügyfélszolgálatunk elérhető:
Hétfő - Csütörtök: 8:30 - 21:00
Péntek - Szombat: 8:30 és 17:00
angol nyelven

02/330 568 02 Küldj e-mailt

Megrendelés elhelyezése

Mikor fogják kézbesíteni az ajándékomat?
Küldhetem megrendelésemet közvetlenül a címzettnek?
Kiválaszthatok egy konkrét szállítási dátumot?
A megrendelni kívánt ajándék nincs raktáron, mikor lesz újra raktáron?
Az ajándékom jelenleg van raktáron?
Rendelhetek egyszerre több ajándékot?
Elküldhetem-e a kosaramban lévő ajándékokat egy különböző címre?
Mik a szállítási költségek?
A szállítási címem nem tartalmaz egy házszámot, hogyan helyezhetem el a rendelést?
Melyek az ajándék méretei?
Honnan tudhatom, hogy a feltöltött kép megfelelő minőségű?
Menthetem a tervemet későbbre?
Hogyan távolíthatom el az ajándékot a bevásárló kosaramból?
Használhatok speciális karaktereket?
Saját dizájnt, rajzot vagy logót gravíroztathatok ajándékokra?
Lehet-e minden készleten belüli ajándékot külön-külön személyre szabni?
Kombinálhatom a szöveget és a fényképet?
Hozzá adhatok még extra szöveget?
Milyen típusú fájlt használhatok?
Mi az ingyenes ajándékkártya?
Az előnézetben nem látom kitöltött szövegemet. Ezt kinyomtatják a könyvben?
Lehet-e nyáron rendelni csokoládéterméket?
Honnan tudhatom meg, milyen méretben rendelhető meg a textiláru?
A mintában található fehér háttér a textil ajándékra, ki lesz nyomtatva?

Fizetés

Problémáim vannak a fizetéssel, mit tehetek?
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Lehetséges részletekben fizetni?
Lehet utólag fizetni a megrendelésemet?
Melyek a YourSurprise banki adatai?
A megrendelés egy számlát is fog tartalmazni?
Tudok-e változtatni a számlán?

Discounts & Gift cards

Jelenleg vannak különleges ajánlatok vagy kedvezmények?
Hogyan használhatok kedvezménykódot?
Meddig van a diszkont kódot érvényes?
Saját kedvezmény kód nem működik. Mit kellene tennem?
Elfelejtettem felvenni a kedvezmény kódot, akkor azt kell alkalmazni?
Hogyan használhatom a kedvezményes kódot vagy ajándékutalványt?

Rendelési státusz

Mi a megrendelési státusz?
Megkapom a megrendelés visszaigazolását a megrendelés leadása után?
Tudok-e még változtatni a megrendelés befejezése után?
Hozzáadhatok-e ajándékot egy már leadott megrendeléshez?
Visszavonhatom a megrendelésem?
Nem látom a visszaigazoló e-mailben az ajándék személyre szabásához használt szöveget. Valami baj van?

Elküldés és kiszállítás

Ajándékom késik / a követési linkem nem frissül, mit tehetek?
Mikor fogják kézbesíteni az ajándékomat?
Vajon az ajándékot elfogadó személy fogja tudni, hogy ki küldte?
Hogyan lesz az ajándékom kiszállítva?
Mikor lesz pontosan kézbesítve a csomagom?
Nyomon követhetem a csomagomat?
Szállították a megrendelésemet?
A követési linkem nem működik, mit tehetek?
Milyen napszakban várható az ajándék kézbesítése?
Mi történik az ajándékommal, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?
A csomagom nyomkövetési kódja azt mutatja, hogy kézbesítették, de nem kaptam semmit. Mit kéne most tennem?

Mysurprise

Mit tegyek, ha a megerősítő linkem lejárt?
Mi a MySurprise?
Elfelejtettem a MySurprise jelszavamat, mit tehetek?
Hogyan módosíthatom az információ részleteit?
Már nem szeretnék e-maileket kapni a YourSurprise-tól, mit tehetek?
Hogyan törölhetem a MySurprise fiókomat?

Szolgáltatások és kapcsolat

Az ajándékom sérülten érkezett, mit tehetek?
A megrendelésem hiányosan érkezett, mit tehetek?
Az ajándék nem olyan, mint amilyenre számítottam, mit tegyek?
Ajándékomat visszaküldték a feladónak, mit tehetek?
Vissza adhatom a kiszállított ajándékot?
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Mit csinál a YourSurprise a fotóimmal?
Biztonságosak-e a személyes adataim a YourSurprise-nál?
Helytelen e-mail címet írtam be, mit tehetek?
Lehet-e újra rendelni egy korábbi megrendelést?