Megrendelés elhelyezése
Az ajándékom jelenleg van raktáron?
A weboldalon megjelenő ajándékok mindig raktáron vannak, ha nem, azt mindenképp jelezzük. Nagyobb mennyiségben szeretnél rendelni? Kérünk, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy betekintést nyerj az aktuális készletbe.
Mik a szállítási költségek?
A pontos szállítási költséget és módszert ajándékként megtalálja a termékoldalon.
A szállítási címem nem tartalmaz egy házszámot, hogyan helyezhetem el a rendelést?
Ha a szállítási cím nem tartalmazza a házszámot, kérünk, tegyél egy "0" -ot a házszám sorába a rendelés befejezéséhez.
Honnan tudhatom, hogy a feltöltött kép megfelelő minőségű?
Biztosak szeretnénk lenni abban, hogy teljesen elégedett leszel az ajándékoddal. Ezért fontos,hogy kiváló minőségű fényképeket használj. Ha a kép (-ek) nem elég jó minőségű, erről a személyre szabási folyamat során értesítést kapsz. Bizonytalan vagy? Kérünk, küldj egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak, csatolva a képet és a megrendelni kívánt ajándékot is. Ezután, mi leellenőrizzük a minőséget.
Használhatok speciális karaktereket?
Lehetőség van különleges karakterek használatára az ajándékok személyre szabására, kivéve a cirill, kínai, görög és arab karaktereket, némely technikai okok miatt. Hangulatjelek viszont használhatók. Ha a karakter nem jelenik meg helyesen a végeredményben, kéünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
Mi az ingyenes ajándékkártya?
Az ajándékkártya a végső módja annak, hogy tudasd az ajándékot fogadó személlyel, hogy ki küldte azt neki. A kártya nyomtatása ingyenes, tőlünk, neked!
Lehet-e nyáron rendelni csokoládéterméket?
A csokoládé egész évben rendelhető és szállítható. Ha a hőmérséklet 20 Celsius fok felett van, akkor már nem tudjuk garantáli, hogy a csokoládé minősége az elvárás szerint legyen kézbesítve. A csokoládé ajándékot saját felelősségére szállítjuk.
Honnan tudhatom meg, milyen méretben rendelhető meg a textiláru?
Mindenki egyedi! Annak érdekében, hogy a megfelelő méretet rendeld, a termékoldalon egy praktikus táblázatot találsz. A linket az ajándék specifikáció alatt található.
A mintában található fehér háttér a textil ajándékra, ki lesz nyomtatva?
Ha látható egy fehér rész, amely körülveszi a fotót vagy képet, akkor,nagy valószínűséggel egy JPG fájlt használtál a szerkesztés során. Ha PNG-fájlt használsz, a fájl szépen kivágásra kerül, és nem látszik a fehér részt a minta mögött az ajándékon. Nem vagy bitos benne? Küldj egy e-mailt, amely tartalmazza a használni kívánt képet, és milyen ajándékot amelyen szeretnéd alkalmazni. Ezt követően mi ennek megfelelően módosítjuk az ajándékot.
Fizetés
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Számos fizetési mód áll rendelkezésre. Ha a lehető leghamarabb szeretnéd megkapni a megrendelésed, kérünk, válassz az alábbi fizetési módok közül: Hitelkártya, Paypal hitelkártya vagy közvetlen online bankkal. Ahogy megkapjuk a kifizetését, a lehető leghamarabb elküldjük a megrendelést.
Lehetséges részletekben fizetni?
Privát megrendelések esetén nem lehetséges részletfizetés.
Ha üzleti megrendelést szeretnél, és részletfizetést, kérjük vedd fel a kapcsolatot üzleti osztályunkkal a következő telefonszámon: 0036 (80) 088 259
Lehet utólag fizetni a megrendelésemet?
Sajnos nem lehetséges utólag fizetni a megrendelésed.
Melyek a YourSurprise banki adatai?
Bankunk adatai:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U
Jelenleg vannak különleges ajánlatok vagy kedvezmények?
A hírlevelünkön keresztül mindig értsítülhetsz a különleges ajánlatainkról és kedvezményeinkről! Iratkozz fel itt: https://www.yoursurprise.hu/akcios-kod és 10% kedvezményt kapsz az első rendelésedből.
Hogyan használhatom a kedvezményes kódot vagy ajándékutalványt?
A kedvezményes kódot a bevásárlókosárban lévő fizetési lépések során adhatja meg. Adja meg a kódot, és kattintson a nyílra a kód aktiválásához, majd a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes megrendelés összegéből. Rendelésenként egy-egy kedvezményes kód használható.
A YourSurprise ajándékutalványa a következő link segítségével váltható be:
https://www.yoursurprise.hu/megvaltja-az-ajandekvaltot.
A személyes utalványkódodat az „Ajándékutalvány” menü alatt töltheted ki. Ezután kattints a beváltásra, és az összeg hozzáadódik a kosárhoz. Így most elkezdhetsz egy fantasztikus, személyre szabott ajándékot keresni.
A megrendelés egy számlát is fog tartalmazni?
A számlát és az ajándékra vonatkozó minden egyéb információt e-mailben küldjük el neked. Az ajándék további információ nélkül kerül elküldésre annak biztosítása érdekében, hogy az ajándékot fogadó személy ne láthassa. Csak a csodálatos ajándékodat fogják kézhez kapni! Szeretnéd, hogy tudják, hogy ki küldte? Csak töltsd ki az ingyenes ajándékkártyát a bevásárlókosárban!
Rendelési státusz
Mi a megrendelési státusz?
A megrendelés állapota megtekinthető a MySurprise-ba való bejelentkezéssel. Az alábbiakban láthatod, hogy mit jelentenek az egyes státuszok:
- Várakozás a fizetésre: még nem kaptunk meg a kifizetést a megrendelésedért.
- A termelésben: jelenleg egyedülálló ajándékot hozunk létre.
- Visszavonva: a megrendelésed töröltük, ez azt jelenti, hogy nem fogjuk elkészíteni és kiszállítani.
- Elküldve: figyeld a postaládád, az ajándékod lehet hogy már ott van!
Tudok-e még változtatni a megrendelés befejezése után?
Ha a megrendelés állapota „Várakozás a fizetésre”, módosíthatod mind a tervezési, mind a címadatokat. A megrendelés állapotát a MySurprise-ba bejelentkezve, az aktuális megrendelések megtekintésénél találod meg. Ha le szeretnéd ellenőrizni, hogy helyesek-e a módosítások, hívd ügyfélszolgálatunkat, és ezt leellenőrizzük neked.
Ha befelyezted a szerkesztést, de még ki kell igazítanod a címadatokat? Ez csak akkor lehetséges, ha a megrendelés állapota „Várakozás a fizetésre” vagy „Termelés alatt”. Kérünk, ellenőrizd a megrendelés állapotát, és lépj kapcsolatba velünk a módosítások elvégzése után.
Visszavonhatom a megrendelésem?
A megrendelés csak akkor törölhető, ha a fizetés nem fejeződött be. A rendelés állapotát a „MySurprise”-ba bejelentkezve ellenőrizheted. Ha a megrendelés állapota „Termelés alatt” vagy „Kiszállítva”, ez azt jelenti, hogy az ajándékod már elkészült, és már nem törölhető. Ha meggondoltad magad, kérünk, minél hamarabb lépj kapcsolatba velünk telefonon a megrendelés törléséhez, amíg még lehetőségünk van azonnal változtatni a termelési állapoton.
Elküldés és kiszállítás
Vajon az ajándékot elfogadó személy fogja tudni, hogy ki küldte?
Mindig belefoglalhatod a saját neved és szöveged az ajándékba. Vagy szeretnél más módon utalni arra, hogy kitől van az ajándék? Akkor csak annyit kell tenned, hogy hozzá adsz egy ingyenes ajándékkártyát! Ezt a bevásárlókosár első lépéseiben megteheted. Az ajándékkártyához hozzáadhatsz egy személyes üzenetet és a neved. Ha egyik opciót sem kerül kiválasztásra, az ajándékodat névtelenül küldjük, talán ez jó ötlet lehet Valentin-napra!
Hogyan lesz az ajándékom kiszállítva?
Számos különböző szállítási ügynökkel dolgozunk, amelyek ajándékonként eltérőek lehetnek.
Ha meg szeretnéd tekinteni azt a szállítmányozót, aki az ajándékod szállítja, egyszerűen menj az ajándék oldalára, és kattintson a szállítási költségekre. Ezek az információk a weboldal jobb oldalán találhatók, az ajándékár alatt. Megjelenik egy előugró ablak, amely megmutatja, hogy az adott ajándékhoz milyen szállítási időpontot és szállítmányozót használunk.
Nyomon követhetem a csomagomat?
A kézbesítési visszaigazolást azonnal megkapod, amint az ajándékot kiszállítottuk. Ez az e-mail egy nyomkövetési számot és linket tartalmaz, amelyen keresztül követheted a csomagot a szállítási szolgáltatón keresztül. Ha nem tudod nyomon követni a csomagot, vagy további információra van szükséged, kérünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
Milyen napszakban várható az ajándék kézbesítése?
Az ajándékok kézbesítésének időpontjai attól függnek, hogy milyen csomagot tartalmaz a megrendelés, és milyen helyszínre szállítandó. Annak ellenőrzésére, hogy a csomagot mikor kézbesítjük, ellenőrizd a követési linket.
Mi történik az ajándékommal, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?
Ha az ajándékod levél csomagként van csomagolva, akkor nem probléma, ha otthon nincs senki, aki megkapod, a postás egyszerűen csak beteszi az ajándékot a postaládába.
Ha az ajándékod nagyobb csomagként küldjük, és nem vagy otthon a kézbesítéskor, akkor egy postahivatalba vagy raktárba kerül, vagy a szomszédainknak lesz átadva. Erről értesítést fogsz kapni a postaládádban. Ez megmutatja, hogyan vagy hol lehet felvenni a csomagot. Ha a kézbesítés többszörös kézbesítési kísérlet után sem sikeres, az ajándék visszakerül a YourSurprise-hoz.
Szolgáltatások és kapcsolat
Az ajándék nem olyan, mint amilyenre számítottam, mit tegyek?
Nagyon sajnáljuk, hogy nem vagy elégedett az ajándékoddal. Ez nem állt szándékunkban, és szeretnénk megoldani a problémát. Kérünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz telefonon, e-mailen vagy Whatsapp-on, és azonnal megkezdünk megoldást keresni a problémára.
Vissza adhatom a kiszállított ajándékot?
Mivel az ajándékot a személyre szabás alapján készítjük el, ezért különleges, és ez azt jelenti, hogy nem lehet visszaadni. Ha nem vagy elégedett az ajándékkal, kérünk, forduljon az ügyfélszolgálathoz, és megkeressük a számodra megfelelő megoldást.
Lehet-e újra rendelni egy korábbi megrendelést?
Annyira elégedett vagy az ajándékoddal, hogy még szeretnél rendelni belőle? Ez lehetséges! Lehetőséged van az ajándék újrarendelésére az eredeti rendelés elhelyezésétől számított 2 éven belül, anélkül, hogy újra személyre szabnád. Csak add meg nekünk az eredeti rendelési számát e-mailben, telefonon vagy csevegésen, és a többi a mi dolgunk. A fizetéssel kapcsolatos összes információt meg fogsz kapni e-mailben a megrendelés megerősítésekor.
Mysurprise
A MySurprise a YourSurprise által kínált személyes fiókszolgáltatás. Az első alkalommal, amikor rendelsz, kérni fogjuk személyes adataid. Ezeket az adatokat biztonságosan tároljuk egy személyes fiókban. A következő alkalommal, amikor újra rendelsz, egyszerűen jelentkezz be, és nem kell többé kitöltened ezeket az adatokat.
Ez a fiók lehetővé teszi, hogy a nap 24 órájában megtekinthesd és követhesd a megrendelésed, és naprakészen tartsd az adataid.
Minden részlet bizalmas és biztonságosan van tárolva a YourSurprise szerveren. A YourSurprise megfelel a jelenlegi törvényi előírásoknak.
Hogyan tudok bejelentkezni a MySurprise-ba?
Az első rendelés elhelyezése után azonnal megkapod a MySurprise jelszavát tartalmazó e-mailt. A weboldal jobb felső sarkában lévő „MySurprise” ikonra kattintva bejelentkezhetsz a fiókba. Ezután válassz felhasználónevet és jelszót. Amiután beléptél a MySurprise fiókodba, megtekintheted és kezelheted a személyes adataid.
Elfelejtettem a MySurprise jelszavam, mit tegyek?
MySurprise jelszavad az első megrendelésed után kapott e-mailben találod meg. Véletlenül törölted ezt? Nem probléma! Új jelszót hozhatsz létre a MySurprise oldalon található „Elfelejtett jelszó” gombra kattintva. Töltsd ki az e-mail címed, és kapsz egy linket, amellyel visszaállíthatod a jelszavad.
Hogyan módosíthatom az információ részleteit?
A tárolt adatok bármikor módosíthatók. Először be kell jelentkezned. A módosítások elvégzése után, kérünk, hogy ellenőrizd és erősítsd meg az adatokat. Amint a módosítások megerősítést nyernek, a további megrendelések során már automatikusan azokat használjuk.