Megrendelés elhelyezése
Mikor fogják kézbesíteni az ajándékomat?
Az egyes ajándékok várható szállítási dátuma változhat, és minden termékoldalon megtekinthető.
Ezek mindig a lehető legközelebbi becslések. Ha expressz kézbesítés elérhető, ezt a termékoldalon is feltüntetik.
Ezt megtalálja az oldal jobb oldalán, közvetlenül az ár és a szállítási költségek alatt.
A várható szállítási határidő nem garantálható, mivel függünk a szállító vállalattól, és néha olyan késések fordulnak elő, amelyek nem állnak rendelkezésünkre.
Küldhetem megrendelésemet közvetlenül a címzettnek?
Természetesn! Megrendeléskor a bevásárlókosár második lépésében kiválaszthatja, hogy az ajándékát közvetlenül a címzetthez juttassák el. Ezt mindig számla nélkül küldjük, és esetleg hozzáadhat egy személyes szövegével ellátott ingyenes ajándékkártyát, hogy a címzett tudja, hogy kitől kapta az ajándékot.
Kiválaszthatok egy konkrét szállítási dátumot?
Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
A megrendelni kívánt ajándék nincs raktáron, mikor lesz újra raktáron?
Mindig arra törekszünk, hogy a kifogyott készletű ajándékokat a lehető leghamarabb visszavegyük a készletbe. Amint megtudjuk, hogy az ajándék mikor lesz újra raktáron, ezt megmutatjuk a termék oldalán, ezért tartsa szemmel ezt, hogy naprakész maradjon.
Az ajándékom jelenleg van raktáron?
A weboldalon megjelenő ajándékok mindig raktáron vannak, ha nem, azt mindenképp jelezzük. Nagyobb mennyiségben szeretnél rendelni? Kérünk, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy betekintést nyerj az aktuális készletbe.
Rendelhetek egyszerre több ajándékot?
Mindenképpen lehetséges több elem hozzáadása egy sorrendben!
Így kell csinálni:
1. Lépjen az első megrendelni kívánt termék termékoldalára, és kezdje el személyre szabni a zöld gombra kattintva.
2. Ha teljesen meg van elégedve a tervezésével, helyezze be a terméket a bevásárlókosárba, és folytassa a pénztárral.
3. Mielőtt kitöltené a megrendelés teljesítéséhez szükséges összes információt, látnia kell egy kis gombot, amely lehetővé teszi a vásárlás folytatását. Kattintson erre a gombra.
4. A weboldalunkra kerül, ahonnan a második megrendelni kívánt termék termékoldalára léphet.
5. Ismételje meg az 1-3. Lépéseket, amíg mindent nem tartalmaz a bevásárlókosárban.
6. Most már készen áll a megrendelés leadására!
Elküldhetem-e a kosaramban lévő ajándékokat egy különböző címre?
Rendelésenként csak egy szállítási cím adható meg. Ha különféle címekre szeretné szállítani az ajándékokat, külön megrendeléseket kell tennie.
Mik a szállítási költségek?
A pontos szállítási költséget és módszert ajándékként megtalálja a termékoldalon.
A szállítási címem nem tartalmaz egy házszámot, hogyan helyezhetem el a rendelést?
Ha a szállítási cím nem tartalmazza a házszámot, kérünk, tegyél egy "0" -ot a házszám sorába a rendelés befejezéséhez.
Melyek az ajándék méretei?
Az ajándék specifikációit a termék oldalán lefelé görgetve találhatja meg. Megtalálja a méreteket, a felhasznált anyagokat és az ajándékokkal kapcsolatos további információkat.
Honnan tudhatom, hogy a feltöltött kép megfelelő minőségű?
Biztosak szeretnénk lenni abban, hogy teljesen elégedett leszel az ajándékoddal. Ezért fontos,hogy kiváló minőségű fényképeket használj. Ha a kép (-ek) nem elég jó minőségű, erről a személyre szabási folyamat során értesítést kapsz. Bizonytalan vagy? Kérünk, küldj egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak, csatolva a képet és a megrendelni kívánt ajándékot is. Ezután, mi leellenőrizzük a minőséget.
Menthetem a tervemet későbbre?
Megoszthatja tervét a Szerkesztőben a "megosztás" gombra kattintva. Ezután e-mailt küldhet, WhatsAppot, vagy megoszthatja a linket magával vagy mással. Ezután később folytathatja, ahol abbahagyta. A megosztott linkben végrehajtott módosításokat nem menti az eredeti terv. A link 30 napig érvényes.
Hogyan távolíthatom el az ajándékot a bevásárló kosaramból?
A kosárban, közvetlenül az ajándék alatt, talál egy gombot, amellyel az ajándék eltávolítható. A gomb úgy néz ki, mint egy kuka.
Használhatok speciális karaktereket?
Lehetőség van különleges karakterek használatára az ajándékok személyre szabására, kivéve a cirill, kínai, görög és arab karaktereket, némely technikai okok miatt. Hangulatjelek viszont használhatók. Ha a karakter nem jelenik meg helyesen a végeredményben, kéünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
Saját dizájnt, rajzot vagy logót gravíroztathatok ajándékokra?
Saját kép vagy logó gravírozását kínáljuk minimum 18 db-os megrendeléssel, attól függően, hogy a kép vagy a logó alkalmas-e a gravírozásra.
Ha ez érdekli, kérjük angol nyelven, forduljon az ügyfélszolgáaltunkhoz a b2b@yoursurprise.nl e-mail címen, kiválasztva az Önt konkrétan érdeklő ajándékot, a megrendelni kívánt mennyiséget (min. 18), valamint a képét vagy logóját. Üzleti csapatunk ezután ellenőrzi az Ön képét vagy logóját, és összeállítja az ajánlatot az Ön számára.
Ha kevesebb, mint 18 db-ot szeretne megrendelni, sajnos nem tudjuk a saját képét vagy logóját gravírozni, és kiválaszthatja a szerkesztőnkben kínált mintaterveket, ahol saját szöveget is hozzáadhat.
Lehet-e minden készleten belüli ajándékot külön-külön személyre szabni?
Egy készleten belül minden elemre ugyanaz a személyre szabás kerül.
A készleten belül nem lehet külön személyre szabni az egyes elemeket.
Ha minden egyes darabhoz más és más személyre szabást szeretnél rendelni, akkor minden elemet külön kell kiválasztanod, személyre szabnod és külön-külön elhelyezned a bevásárló kosarába.
Kombinálhatom a szöveget és a fényképet?
Segíteni szeretnénk a lehető legjobb ajándék elkészítésében. Ezért dönthet úgy, hogy szinte minden ajándékhoz fényképet és szöveget is ad.
Ha nem tud, fényképet és/vagy szöveget hozzáadni a szerkesztőbe, ennek oka általában az ajándék technikai korlátai. Ide tartoznak például a gravírozott ajándékok fából vagy üvegből.
Hozzá adhatok még extra szöveget?
A legtöbb ajándékhoz extra szöveg adható. Válaszd az "Extra szöveg" opciót a Szerkesztőben egy további szövegsor hozzáadásához. Ez lehetővé teszi, hogy a hosszabb szöveget külön sorokra ossza fel. Ezt az eszközt a '+' karakter alapján ismerheti fel!
Milyen típusú fájlt használhatok?
Weboldalunk képes feldolgozni JPG és PNG fájlokat. PDF-fájl nem használható. A legjobb eredmény érdekében átlátszó háttérrel rendelkező PNG fájl használatát javasoljuk.
Mi az ingyenes ajándékkártya?
Az ajándékkártya a végső módja annak, hogy tudasd az ajándékot fogadó személlyel, hogy ki küldte azt neki. A kártya nyomtatása ingyenes, tőlünk, neked!
Az előnézetben nem látom kitöltött szövegemet. Ezt kinyomtatják a könyvben?
Így van. Technikai okokból nem tudjuk megjeleníteni az Ön személyre szabását egyes ajándékokon, például könyvek és a Toblerone csokoládé előnézetében. A megrendelés leadása után kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben megjelenik a beírt szöveg. Ha hibát észlel, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (telefonon).
0036 (80) 088 259
Lehet-e nyáron rendelni csokoládéterméket?
A csokoládé egész évben rendelhető és szállítható. Ha a hőmérséklet 20 Celsius fok felett van, akkor már nem tudjuk garantáli, hogy a csokoládé minősége az elvárás szerint legyen kézbesítve. A csokoládé ajándékot saját felelősségére szállítjuk.
Honnan tudhatom meg, milyen méretben rendelhető meg a textiláru?
Mindenki egyedi! Annak érdekében, hogy a megfelelő méretet rendeld, a termékoldalon egy praktikus táblázatot találsz. A linket az ajándék specifikáció alatt található.
A mintában található fehér háttér a textil ajándékra, ki lesz nyomtatva?
Ha látható egy fehér rész, amely körülveszi a fotót vagy képet, akkor,nagy valószínűséggel egy JPG fájlt használtál a szerkesztés során. Ha PNG-fájlt használsz, a fájl szépen kivágásra kerül, és nem látszik a fehér részt a minta mögött az ajándékon. Nem vagy bitos benne? Küldj egy e-mailt, amely tartalmazza a használni kívánt képet, és milyen ajándékot amelyen szeretnéd alkalmazni. Ezt követően mi ennek megfelelően módosítjuk az ajándékot.
Fizetés
Problémáim vannak a fizetéssel, mit tehetek?
Ha problémái adódtnak a befizetéssel, akkor azt javasoljuk, hogy először forduljon bankjához segítségért, mivel ezek gyakran képesek elmagyarázni és / vagy megoldani a problémát az Ön számára.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Számos fizetési mód áll rendelkezésre. Ha a lehető leghamarabb szeretnéd megkapni a megrendelésed, kérünk, válassz az alábbi fizetési módok közül: Hitelkártya, Paypal hitelkártya vagy közvetlen online bankkal. Ahogy megkapjuk a kifizetését, a lehető leghamarabb elküldjük a megrendelést.
Lehetséges részletekben fizetni?
Privát megrendelések esetén nem lehetséges részletfizetés.
Ha üzleti megrendelést szeretnél, és részletfizetést, kérjük vedd fel a kapcsolatot üzleti osztályunkkal a következő telefonszámon: 0036 (80) 088 259
Lehet utólag fizetni a megrendelésemet?
Sajnos nem lehetséges utólag fizetni a megrendelésed.
Melyek a YourSurprise banki adatai?
Bankunk adatai:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U
A megrendelés egy számlát is fog tartalmazni?
A számlát és az ajándékra vonatkozó minden egyéb információt e-mailben küldjük el neked. Az ajándék további információ nélkül kerül elküldésre annak biztosítása érdekében, hogy az ajándékot fogadó személy ne láthassa. Csak a csodálatos ajándékodat fogják kézhez kapni! Szeretnéd, hogy tudják, hogy ki küldte? Csak töltsd ki az ingyenes ajándékkártyát a bevásárlókosárban!
Tudok-e változtatni a számlán?
Mindaddig, amíg az ajándékát nem küldtük el, változtatni tudunk az Ön számláján. Amint a megrendelést elküldtük, ez már nem lehetséges. A számla módosításának leggyorsabb módja, ha angol nyelven felveszi a kapcsolatot telefonon az ügyfélszolgálatunkkal.
Rendelési státusz
Mi a megrendelési státusz?
A megrendelés állapota megtekinthető a MySurprise-ba való bejelentkezéssel. Az alábbiakban láthatod, hogy mit jelentenek az egyes státuszok:
- Várakozás a fizetésre: még nem kaptunk meg a kifizetést a megrendelésedért.
- A termelésben: jelenleg egyedülálló ajándékot hozunk létre.
- Visszavonva: a megrendelésed töröltük, ez azt jelenti, hogy nem fogjuk elkészíteni és kiszállítani.
- Elküldve: figyeld a postaládád, az ajándékod lehet hogy már ott van!
Megkapom a megrendelés visszaigazolását a megrendelés leadása után?
A megrendelés leadása után automatikusan kap egy megerősítő e-mailt. Ha nem találja az e-mailt, először ellenőrizze a spam mappát.
Ha nem találja a spam mappában, ellenőrizze az e-mail cím helyesírását. Ha ez hibát tartalmaz, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Javítjuk az e-mail címet, és újra elküldjük Önnek a megerősítő e-mailt. Helyes az e-mail cím, de egyszerűen nem kapta meg az e-mailt? Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Tudok-e még változtatni a megrendelés befejezése után?
Ha a megrendelés állapota „Várakozás a fizetésre”, módosíthatod mind a tervezési, mind a címadatokat. A megrendelés állapotát a MySurprise-ba bejelentkezve, az aktuális megrendelések megtekintésénél találod meg. Ha le szeretnéd ellenőrizni, hogy helyesek-e a módosítások, hívd ügyfélszolgálatunkat, és ezt leellenőrizzük neked.
Ha befelyezted a szerkesztést, de még ki kell igazítanod a címadatokat? Ez csak akkor lehetséges, ha a megrendelés állapota „Várakozás a fizetésre” vagy „Termelés alatt”. Kérünk, ellenőrizd a megrendelés állapotát, és lépj kapcsolatba velünk a módosítások elvégzése után.
Hozzáadhatok-e ajándékot egy már leadott megrendeléshez?
Amint a megrendelést leadtad, elkezdjük azt elkészíteni a várható szállítási határidők betartása érdekében. Emiatt nem új lehet ajándékokat hozzáadni a már leadott megrendelésekhez.
Visszavonhatom a megrendelésem?
A megrendelés csak akkor törölhető, ha a fizetés nem fejeződött be. A rendelés állapotát a „MySurprise”-ba bejelentkezve ellenőrizheted. Ha a megrendelés állapota „Termelés alatt” vagy „Kiszállítva”, ez azt jelenti, hogy az ajándékod már elkészült, és már nem törölhető. Ha meggondoltad magad, kérünk, minél hamarabb lépj kapcsolatba velünk telefonon a megrendelés törléséhez, amíg még lehetőségünk van azonnal változtatni a termelési állapoton.
Nem látom a visszaigazoló e-mailben az ajándék személyre szabásához használt szöveget. Valami baj van?
A legtöbb ajándék esetében az előzetesben megjeleníthetjük személyre szabását. Sajnos néhány ajándék esetében ez technikailag nem lehetséges. A legtöbb esetben a megerősítő e-mailben külön jelenik meg a szöveg. Ha nem biztos az előnézetben, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Elküldés és kiszállítás
Ajándékom késik / a követési linkem nem frissül, mit tehetek?
Sajnálattal halljuk, hogy megrendelése késik. Kérjük, ossza meg velünk, mi a rendelési száma, hogy vizsgálatot kezdhessünk a szállítási ügynöknél / társaságnál, hogy megtudjuk, mi történt a csomagjával, és kiderítsük, mikor várják a kézbesítést.
Mikor fogják kézbesíteni az ajándékomat?
Az egyes ajándékok várható szállítási dátuma változhat, és minden termékoldalon megtekinthető.
Ezek mindig a lehető legközelebbi becslések. Ha expressz kézbesítés elérhető, ezt a termékoldalon is feltüntetik.
Ezt megtalálja az oldal jobb oldalán, közvetlenül az ár és a szállítási költségek alatt.
A várható szállítási határidő nem garantálható, mivel függünk a szállító vállalattól, és néha olyan késések fordulnak elő, amelyek nem állnak rendelkezésünkre.
Vajon az ajándékot elfogadó személy fogja tudni, hogy ki küldte?
Mindig belefoglalhatod a saját neved és szöveged az ajándékba. Vagy szeretnél más módon utalni arra, hogy kitől van az ajándék? Akkor csak annyit kell tenned, hogy hozzá adsz egy ingyenes ajándékkártyát! Ezt a bevásárlókosár első lépéseiben megteheted. Az ajándékkártyához hozzáadhatsz egy személyes üzenetet és a neved. Ha egyik opciót sem kerül kiválasztásra, az ajándékodat névtelenül küldjük, talán ez jó ötlet lehet Valentin-napra!
Hogyan lesz az ajándékom kiszállítva?
Számos különböző szállítási ügynökkel dolgozunk, amelyek ajándékonként eltérőek lehetnek.
Ha meg szeretnéd tekinteni azt a szállítmányozót, aki az ajándékod szállítja, egyszerűen menj az ajándék oldalára, és kattintson a szállítási költségekre. Ezek az információk a weboldal jobb oldalán találhatók, az ajándékár alatt. Megjelenik egy előugró ablak, amely megmutatja, hogy az adott ajándékhoz milyen szállítási időpontot és szállítmányozót használunk.
Mikor lesz pontosan kézbesítve a csomagom?
Az ajándékok kézbesítésének ideje attól függ, hogy milyen típusú csomagot szállítanak ki, melyik szállítási ügynököt választotta és melyik területre szállítja. A csomag kézbesítésének időpontjában ellenőrizze a szállítási visszaigazoló e-mailben megadott nyomon követési linket, vagy ha további információra van szüksége, forduljon közvetlenül a szállítmányozóhoz.
Nyomon követhetem a csomagomat?
A kézbesítési visszaigazolást azonnal megkapod, amint az ajándékot kiszállítottuk. Ez az e-mail egy nyomkövetési számot és linket tartalmaz, amelyen keresztül követheted a csomagot a szállítási szolgáltatón keresztül. Ha nem tudod nyomon követni a csomagot, vagy további információra van szükséged, kérünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
Szállították a megrendelésemet?
Amint megrendelését elküldjük, küldünk egy szállítási visszaigazoló e-mailt. A rendelés állapotát a MySurprise-fiókjában is ellenőrizheti.
A követési linkem nem működik, mit tehetek?
Először ellenőrizze, hogy megrendelését elküldték-e. Ha leszállították, és a követési linkje nem működik, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Milyen napszakban várható az ajándék kézbesítése?
Az ajándékok kézbesítésének időpontjai attól függnek, hogy milyen csomagot tartalmaz a megrendelés, és milyen helyszínre szállítandó. Annak ellenőrzésére, hogy a csomagot mikor kézbesítjük, ellenőrizd a követési linket.
Mi történik az ajándékommal, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?
Ha az ajándékod levél csomagként van csomagolva, akkor nem probléma, ha otthon nincs senki, aki megkapod, a postás egyszerűen csak beteszi az ajándékot a postaládába.
Ha az ajándékod nagyobb csomagként küldjük, és nem vagy otthon a kézbesítéskor, akkor egy postahivatalba vagy raktárba kerül, vagy a szomszédainknak lesz átadva. Erről értesítést fogsz kapni a postaládádban. Ez megmutatja, hogyan vagy hol lehet felvenni a csomagot. Ha a kézbesítés többszörös kézbesítési kísérlet után sem sikeres, az ajándék visszakerül a YourSurprise-hoz.
Szolgáltatások és kapcsolat
Az ajándékom sérülten érkezett, mit tehetek?
Ó sajnáljuk, milyen kár, hogy az ajándékod megsérült, miközben neked szállították. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy megállapítsuk, mi történt, és megfelelő megoldást találjunk. Ha e-mailben veszi fel velünk a kapcsolatot, hasznos lehet fénykép hozzáadása a károkról és a megrendelés száma.
A megrendelésem hiányosan érkezett, mit tehetek?
Milyen kár, hogy megrendelése hiányosan érkezett. A nagy megrendeléseket gyakran több szállítmányra osztjuk fel; ebben az esetben több nyomon követési linket fog látni a szállítási visszaigazoló e-mailben. Ez lehetővé teszi, hogy ellenőrizze a megrendelés egyes részeit. Ha megrendelését egy csomagban szállították és úgy látja, hogy valami hiányzik, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Az ajándék nem olyan, mint amilyenre számítottam, mit tegyek?
Nagyon sajnáljuk, hogy nem vagy elégedett az ajándékoddal. Ez nem állt szándékunkban, és szeretnénk megoldani a problémát. Kérünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz telefonon, e-mailen vagy Whatsapp-on, és azonnal megkezdünk megoldást keresni a problémára.
Ajándékomat visszaküldték a feladónak, mit tehetek?
Ha üzenetet kapott egy szállítási ügynöktől, hogy a csomagját visszaküldik a feladónak, vagy látta ezt a nyomon követési linken, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segítsünk a megrendelés mielőbbi átvételében.
Vissza adhatom a kiszállított ajándékot?
Mivel az ajándékot a személyre szabás alapján készítjük el, ezért különleges, és ez azt jelenti, hogy nem lehet visszaadni. Ha nem vagy elégedett az ajándékkal, kérünk, forduljon az ügyfélszolgálathoz, és megkeressük a számodra megfelelő megoldást.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Ha segítségre van szüksége vagy kérdése van, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon a 0036 (80) 088 259 telefonszámon, e-mailben a support@yoursurprise.hu címen, vagy csevegjen velünk a weboldalunkon keresztül. Itt vagyunk, hogy segítsünk!
Mit csinál a YourSurprise a fotóimmal?
A fotóit személyes adatokként kezeljük, ami azt jelenti, hogy úgy kezeljük őket, mint a sajátjainkat. Fotóit kizárólag az ajándék elkészítéséhez használjuk, és soha nem osztjuk meg fényképeit harmadik felekkel.
Tároljuk fényképeit, hogy felhasználhassuk őket ajándékának elkészítéséhez. A fényképeket a megrendelés leadásának dátumától számítva legfeljebb 24 hónapig tároljuk. Azért tesszük ezt, hogy az Ön ajándékát újratermelhessük Önnek probléma esetén, vagy ha azt szeretné, hogy a megrendelést átalakítsák. Ha feltölt egy fényképet, de nem ad megrendelést, akkor fotóját legfeljebb 30 napig tároljuk. Ha azt szeretné, hogy fényképeit ennél korábban eltávolítsák, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ezt el tudjuk intézni az Ön számára.
Biztonságosak-e a személyes adataim a YourSurprise-nál?
Nagyon örülünk, hogy vásárlónknak tekinthetjük, és szeretnénk, ha tudná, hogy személyes adatai biztonságban vannak nálunk. Nagy gondossággal kezeljük ezeket az érzékeny információkat. Minden információt, amelyet megoszt velünk, biztonságos SSL kapcsolat segítségével tároljuk a biztonságos adatbázisunkban. Ez azt jelenti, hogy csak néhány alkalmazottunk fér hozzá az információkhoz. Ez azt jelenti, hogy az információt csak azok láthatják, akiknek látniuk kell őket. Ígérjük, hogy az adatait csak a cégünkön belül használjuk fel, és soha nem osztjuk meg adatait harmadik felekkel kereskedelmi vagy egyéb célokra.
Helytelen e-mail címet írtam be, mit tehetek?
Ezek a dolgok történnek! Örülünk, hogy kijavíthatjuk önnek, egyszerűen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Lehet-e újra rendelni egy korábbi megrendelést?
Annyira elégedett vagy az ajándékoddal, hogy még szeretnél rendelni belőle? Ez lehetséges! Lehetőséged van az ajándék újrarendelésére az eredeti rendelés elhelyezésétől számított 2 éven belül, anélkül, hogy újra személyre szabnád. Csak add meg nekünk az eredeti rendelési számát e-mailben, telefonon vagy csevegésen, és a többi a mi dolgunk. A fizetéssel kapcsolatos összes információt meg fogsz kapni e-mailben a megrendelés megerősítésekor.
Mysurprise
Mit tegyek, ha a megerősítő linkem lejárt?
Ha a megerősítő link lejárt, új kérelmet nyújthat be az e-mail cím használatával történő bejelentkezéssel. Ha kérdése van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A MySurprise az a személyes fiók szolgáltatás, amelyet a YourSurprise kínál. A MySurprise-en keresztül regisztrálva fiókot hozhat létre. Ezután kap egy e-mailt, amelyen keresztül megerősítheti e-mail címét. Miután ezt megtette, jelszavával bejelentkezhet MySurprise fiókjába. Ezzel a fiókkal megtekintheti és ellenőrizheti megrendelését a nap 24 órájában, és naprakészen tarthatja adatait. Minden részlet bizalmas, és biztonságosan tárolódik a biztonságos YourSurprise szerveren. Az Ön meglepetése megfelel a törvényi adatvédelmi előírásoknak. Bejelentkezhet a Facebook vagy a Google segítségével is.
Elfelejtettem a MySurprise jelszavamat, mit tehetek?
Új jelszót hozhat létre a MySurprise oldalon az "Elfelejtett jelszó" gombra kattintva. Írja be e-mail címét, és kap egy linket, amellyel visszaállíthatja jelszavát.
Hogyan módosíthatom az információ részleteit?
A tárolt adatok bármikor módosíthatók. Először be kell jelentkezned. A módosítások elvégzése után, kérünk, hogy ellenőrizd és erősítsd meg az adatokat. Amint a módosítások megerősítést nyernek, a további megrendelések során már automatikusan azokat használjuk.
Már nem szeretnék e-maileket kapni a YourSurprise-tól, mit tehetek?
Milyen kár, hogy már nem szeretné megkapni az e-mailjeinket. Kérjük, küldjön egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak, hogy tudassa velünk, hogy törölhessük Önt a levelezőlistánkról. Ha valaha meggondolja magát, akkor csak jelentkezzen újra!
Hogyan törölhetem a MySurprise fiókomat?
Milyen kár, hogy törölni szeretné MySurprise fiókját. Szeretne e-mailen értesíteni minket? Akkor azonnal munkába állunk a kérésével. Ha meggondolná magát, természetesen mindig szívesen látjuk!
Discounts & Gift cards
Jelenleg vannak különleges ajánlatok vagy kedvezmények?
A hírlevelünkön keresztül mindig értsítülhetsz a különleges ajánlatainkról és kedvezményeinkről! Iratkozz fel itt: https://www.yoursurprise.hu/akcios-kod és 20% kedvezményt kapsz az első rendelésedből.
Hogyan használhatok kedvezménykódot?
Kedvezményes kódját a fizetési lépés során beírhatja a kosárba. Írja be kódját, és kattintson a nyílra a kód aktiválásához, amely után a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes rendelési összegből. Rendelésenként egy kedvezmény kód használható.
Meddig van a diszkont kódot érvényes?
Az érvényesség időtartama változik, diszkont kódot. Amikor kedvezményt biztosítunk kódot, azt is előírják, a lejárati időt. Amint ez a dátum már elmúlt, a kód már nem lehet használni.
Saját kedvezmény kód nem működik. Mit kellene tennem?
Először is, győződjön meg róla, hogy belépett a kedvezmény kódot helyesen, beleértve a megfelelő felső és nagybetűket. Biztosítani kell, hogy nem véletlenül adta extra helyet, vagy időszak. Ha ez igaz, akkor elõfordulhat, hogy a rendelés nem felel meg az akciós kód követelményeknek. Ez alatt lehet minimális rendelési érték, vagy egy esetben a kedvezmény nem érvényesek a ajándék, amit kiválasztott. Ha ez nem így van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, akik több mint szívesen segít.
Elfelejtettem felvenni a kedvezmény kódot, akkor azt kell alkalmazni?
Ha elfelejtette felvenni a kedvezmény kódot, és még nem fejeződött fizetés, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon. A megrendelés számát és akciós kód kész. Ha a fizetés megtörtént, nem tudjuk felvenni a diszkont kódot az Ön számára.
Hogyan használhatom a kedvezményes kódot vagy ajándékutalványt?
A kedvezményes kódot a bevásárlókosárban lévő fizetési lépések során adhatja meg. Adja meg a kódot, és kattintson a nyílra a kód aktiválásához, majd a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes megrendelés összegéből. Rendelésenként egy-egy kedvezményes kód használható.
A YourSurprise ajándékutalványa a következő link segítségével váltható be:
https://www.yoursurprise.hu/megvaltja-az-ajandekvaltot.
Meg fogja találni a személyre szabott utalvány kód belsejében az utalvány. Ez a kód 14 karakter. A személyes utalványkódodat az „Ajándékutalvány” menü alatt töltheted ki. Ezután kattints a beváltásra, és az összeg hozzáadódik a kosárhoz. Így most elkezdhetsz egy fantasztikus, személyre szabott ajándékot keresni.