A jobb és személyesebb felhasználói élmény érdekében sütiket és hasonló technikákat alkalmazunk. Funkcionális és analitikai sütiket egyaránt használunk a weboldalunk folyamatos javítása céljából. A releváns ajánlatok és hirdetések megjelenítését célzó sütiket Ön elfogadhatja vagy el is utasíthatja. Kattintson az 'OK' gombra az elfogadáshoz. Ha további információra van szüksége, vagy szeretné módosítani a beállításait, kérjük, tekintse meg a sütikezelési irányelvünket.
Szállítás az általad megadott címre
Minden ajándék egyedi képpel és szöveggel
Ingyenes ajándékkártya minden rendeléshez
Szállítás az általad megadott címre
Szuper gyors szállítás! A legtöbb, 16:00 előtt megrendelt ajándékot ugyanazon a napon postázzuk.
Minden ajándék egyedi képpel és szöveggel
Minden ajándék fotóval és szöveggel. Termékeink annyira egyediek, mert az Ön által tervezték őket. Kiváló ajándékok minden alkalomra, még a legkisebbekre is, például amikor köszönöm vagy hiányozni akar.
Ingyenes ajándékkártya minden rendeléshez
Kényeztesd szeretteidet egy egyedi ajándékkal! Varázsold el családodat, barátaidat és ismerőseidet egy személyes ajándékkal, amelyet kézbesítéssel küldhetsz a választott címre.
Van valami, amivel segíthetünk?
Gyakran Ismételt Kérdések
Megrendelés elhelyezése
Így van. (Meglehetősen unalmas) technikai okokból nem tudjuk megjeleníteni a személyre szabást néhány ajándék, például a könyvek és a Toblerones előnézetében. Biztos lehetsz benne, hogy az ajándék elkészítéséhez felhasználjuk a személyre szabásodat! A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mailt fog kapni, amelyben látni fogja az Ön által megadott szöveget. Ha hibát észlel, kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (telefonon).
Természetesn! Megrendeléskor a bevásárlókosár második lépésében kiválaszthatja, hogy az ajándékát közvetlenül a címzetthez juttassák el. Ezt mindig számla nélkül küldjük, és esetleg hozzáadhat egy személyes szövegével ellátott ingyenes ajándékkártyát, hogy a címzett tudja, hogy kitől kapta az ajándékot.
A kosárban, közvetlenül az ajándék alatt talál egy gombot, amellyel az ajándék eltávolítható. A gomb úgy néz ki, mint egy szemetesláda.
Az összes ajándékot egy sorrendben helyezheti el. Amint az első ajándék a kosárban van, kattintson a "vásárlás folytatása" gombra. Most már hozzáadhatja a többi ajándékot, majd befejezheti a megrendelést.
Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Fizetés
Ha problémái vannak a fizetés befejezésével, javasoljuk, hogy először forduljon bankjához segítségért, mivel ők gyakran meg tudják magyarázni és/vagy meg tudják oldani a problémát.
Amíg az ajándékot még nem küldték el, addig a számla adatait megváltoztathatjuk. Amint az ajándékot elküldték, ez már nem lehetséges. A leggyorsabb módja a számla módosítása, telefonon.
A számlát és az ajándékra vonatkozó minden egyéb információt e-mailben küldjük el neked. Az ajándék további információ nélkül kerül elküldésre annak biztosítása érdekében, hogy az ajándékot fogadó személy ne láthassa. Csak a csodálatos ajándékodat fogják kézhez kapni! Szeretnéd, hogy tudják, hogy ki küldte? Csak töltsd ki az ingyenes ajándékkártyát a bevásárlókosárban!
Sajnos nem lehetséges utólag fizetni a megrendelésed.
Privát megrendelések esetén nem lehetséges részletfizetés.
Ha üzleti megrendelést szeretnél, és részletfizetést, kérjük vedd fel a kapcsolatot üzleti osztályunkkal a következő telefonszámon: 0036 (80) 088 259
Discounts & Gift cards
A kedvezménykódot a kosár 3. lépésénél, a fizetési mód kiválasztása előtt adhatja meg. Írja be a kedvezménykódot a "Kedvezménykód" mezőbe, majd kattintson a mellette lévő nyílra. A rendelés ára ezután automatikusan kiigazításra kerül. Rendelésenként csak egy kedvezménykódot használhat fel, ami méltányos.
A hírlevelünkön keresztül mindig értsítülhetsz a különleges ajánlatainkról és kedvezményeinkről! Iratkozz fel itt: https://www.yoursurprise.hu/akcios-kod és 20% kedvezményt kapsz az első rendelésedből.
A kedvezményes kódot a bevásárlókosárban lévő fizetési lépések során adhatja meg. Adja meg a kódot, és kattintson a nyílra a kód aktiválásához, majd a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes megrendelés összegéből. Rendelésenként egy-egy kedvezményes kód használható.
A YourSurprise ajándékutalványa a következő link segítségével váltható be:
https://www.yoursurprise.hu/megvaltja-az-ajandekvaltot.
Meg fogja találni a személyre szabott utalvány kód belsejében az utalvány. Ez a kód 14 karakter. A személyes utalványkódodat az „Ajándékutalvány” menü alatt töltheted ki. Ezután kattints a beváltásra, és az összeg hozzáadódik a kosárhoz. Így most elkezdhetsz egy fantasztikus, személyre szabott ajándékot keresni.
Ha elfelejtette felvenni a kedvezmény kódot, és még nem fejeződött fizetés, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon. A megrendelés számát és akciós kód kész. Ha a fizetés megtörtént, nem tudjuk felvenni a diszkont kódot az Ön számára.
Először is, győződjön meg róla, hogy belépett a kedvezmény kódot helyesen, beleértve a megfelelő felső és nagybetűket. Biztosítani kell, hogy nem véletlenül adta extra helyet, vagy időszak. Ha ez igaz, akkor elõfordulhat, hogy a rendelés nem felel meg az akciós kód követelményeknek. Ez alatt lehet minimális rendelési érték, vagy egy esetben a kedvezmény nem érvényesek a ajándék, amit kiválasztott. Ha ez nem így van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, akik több mint szívesen segít.
Rendelési státusz
A megrendelés leadása után automatikusan kap egy megerősítő e-mailt. Ha nem találja az e-mailt, először ellenőrizze a spam mappát.
Ha nem találja a spam mappában, ellenőrizze az e-mail cím helyesírását. Ha ez hibát tartalmaz, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Javítjuk az e-mail címet, és újra elküldjük Önnek a megerősítő e-mailt. Helyes az e-mail cím, de egyszerűen nem kapta meg az e-mailt? Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Amint a megrendelés elkészül, azonnal elkezdünk dolgozni a gyors szállítási határidő betartása érdekében. Ezért nincs lehetőség arra, hogy utólag bármit is hozzáadjunk a megrendeléséhez.
A legtöbb ajándék esetében az előnézetben meg tudjuk jeleníteni a személyre szabott szöveget. Sajnos néhány ajándék esetében ez technikailag nem lehetséges. A legtöbb esetben a szöveget külön fogjuk megmutatni a visszaigazoló e-mailben. Ha nem biztos az előnézetben, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
A megrendelést csak akkor tudja törölni, ha az még nem került kifizetésre. A megrendelést már kifizette, de mégis le szeretné mondani? Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon. Meglátjuk, mit tehetünk az Ön érdekében.
Ha a megrendelése "feldolgozatlan" státuszban van, akkor is módosíthatja a tervét. Módosításra csak telefonon keresztül van lehetőség. A státuszt a MySurprise rendszerbe bejelentkezve és az aktuális megrendelései között találja meg. Ha a státusz nem "feldolgozatlan", akkor már nincs lehetőség a terv módosítására.
Elküldés és kiszállítás
Sajnálattal halljuk, hogy megrendelése késik. Kérjük, ossza meg velünk, mi a rendelési száma, hogy vizsgálatot kezdhessünk a szállítási ügynöknél / társaságnál, hogy megtudjuk, mi történt a csomagjával, és kiderítsük, mikor várják a kézbesítést.
Az ajándékok kézbesítésének ideje attól függ, hogy milyen típusú csomagot szállítanak ki, melyik szállítási ügynököt választotta és melyik területre szállítja. A csomag kézbesítésének időpontjában ellenőrizze a szállítási visszaigazoló e-mailben megadott nyomon követési linket, vagy ha további információra van szüksége, forduljon közvetlenül a szállítmányozóhoz.
Először ellenőrizze, hogy megrendelését elküldték-e. Ha leszállították, és a követési linkje nem működik, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Amint elküldtük az ajándékát, kap egy visszaigazoló e-mailt. A MySurprise fiókjában ellenőrizheti a rendelés státuszát is.
Az egyes ajándékok várható szállítási dátuma változhat, és minden termékoldalon megtekinthető.
Ezek mindig a lehető legközelebbi becslések. Ha expressz kézbesítés elérhető, ezt a termékoldalon is feltüntetik.
Ezt megtalálja az oldal jobb oldalán, közvetlenül az ár és a szállítási költségek alatt.
A várható szállítási határidő nem garantálható, mivel függünk a szállító vállalattól, és néha olyan késések fordulnak elő, amelyek nem állnak rendelkezésünkre.
Mysurprise
Milyen kár, hogy törölni szeretné MySurprise fiókját. Szeretne e-mailen értesíteni minket? Akkor azonnal munkába állunk a kérésével. Ha meggondolná magát, természetesen mindig szívesen látjuk!
Milyen kár, hogy már nem kívánod megkapni az e-mailjeinket. Kérjük, küldjön egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak, hogy tudassa velünk, hogy törölni tudjuk Önt a levelezőlistánkról. Ha valaha is meggondolná magát, szívesen látjuk, ha újra feliratkozik!
Új jelszót a MySurprise oldalon található "Elfelejtett jelszó" gombra kattintva hozhat létre. Adja meg az e-mail címét, és kap egy linket, amellyel visszaállíthatja jelszavát.
A tárolt adatok bármikor módosíthatók. Először be kell jelentkezned. A módosítások elvégzése után, kérünk, hogy ellenőrizd és erősítsd meg az adatokat. Amint a módosítások megerősítést nyernek, a további megrendelések során már automatikusan azokat használjuk.
A MySurprise az a személyes fiók szolgáltatás, amelyet a YourSurprise kínál. A MySurprise-en keresztül regisztrálva fiókot hozhat létre. Ezután kap egy e-mailt, amelyen keresztül megerősítheti e-mail címét. Miután ezt megtette, jelszavával bejelentkezhet MySurprise fiókjába. Ezzel a fiókkal megtekintheti és ellenőrizheti megrendelését a nap 24 órájában, és naprakészen tarthatja adatait. Minden részlet bizalmas, és biztonságosan tárolódik a biztonságos YourSurprise szerveren. A YourSurprise megfelel a törvényi adatvédelmi előírásoknak. Bejelentkezhetsz a Facebook vagy a Google segítségével is.
Szolgáltatások és kapcsolat
Nagyon örülünk, hogy vásárlónknak tekinthetjük, és szeretnénk, ha tudná, hogy személyes adatai biztonságban vannak nálunk. Nagy gondossággal kezeljük ezeket az érzékeny információkat. Minden információt, amelyet megoszt velünk, biztonságos SSL kapcsolat segítségével tároljuk a biztonságos adatbázisunkban. Ez azt jelenti, hogy csak néhány alkalmazottunk fér hozzá az információkhoz. Ez azt jelenti, hogy az információt csak azok láthatják, akiknek látniuk kell őket. Ígérjük, hogy az adatait csak a cégünkön belül használjuk fel, és soha nem osztjuk meg adatait harmadik felekkel kereskedelmi vagy egyéb célokra.
Ezek a dolgok történnek! Örülünk, hogy kijavíthatjuk önnek, egyszerűen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A fotóit személyes adatokként kezeljük, ami azt jelenti, hogy úgy kezeljük őket, mint a sajátjainkat. Fotóit kizárólag az ajándék elkészítéséhez használjuk, és soha nem osztjuk meg fényképeit harmadik felekkel.
Tároljuk fényképeit, hogy felhasználhassuk őket ajándékának elkészítéséhez. A fényképeket a megrendelés leadásának dátumától számítva legfeljebb 24 hónapig tároljuk. Azért tesszük ezt, hogy az Ön ajándékát újratermelhessük Önnek probléma esetén, vagy ha azt szeretné, hogy a megrendelést átalakítsák. Ha feltölt egy fényképet, de nem ad megrendelést, akkor fotóját legfeljebb 30 napig tároljuk. Ha azt szeretné, hogy fényképeit ennél korábban eltávolítsák, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ezt el tudjuk intézni az Ön számára.
Ha segítségre van szüksége vagy kérdése van, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon a +36 80 088 259 telefonszámon, e-mailben a support@yoursurprise.hu címen, vagy csevegjen velünk a weboldalunkon keresztül. Itt vagyunk, hogy segítsünk!
Ha üzenetet kapott egy szállítási ügynöktől, hogy a csomagját visszaküldik a feladónak, vagy látta ezt a nyomon követési linken, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segítsünk a megrendelés mielőbbi átvételében.
ÜGYFéLSZOLGáLAT
Küldj nekünk üzenetet
Ügyfélszolgálatunk elérhető: Hétfő - Péntek: 8:30 - 21:00
Szombat - Vasárnap: 8:30 - 17:00 angol nyelven