Gyors fordulat!

Egyenesen a címzett címére

Minden ajándék személyre szabott fotóval és / vagy szöveggel

Gyors fordulat!

Szuper gyors szállítás! A legtöbb, 16:00 előtt megrendelt ajándékot ugyanazon a napon küldjük el!

Egyenesen a címzett címére

Minden ajándék fotóval és szöveggel. Termékeink annyira egyediek, mert az Ön által tervezték őket. Kiváló ajándékok minden alkalomra, még a legkisebbekre is, például amikor köszönöm vagy hiányozni akar.

Minden ajándék személyre szabott fotóval és / vagy szöveggel

Kényeztesse szeretteit egy egyedi ajándékkal, még akkor is, ha nem tudod magadnak adni. Varázsolja el családját, barátait és ismerőseit egy személyes ajándékkal, amelyet kézbesítéssel küldhet a választott címre vagy akár a postaládájába is.

Gyakran Ismételt Kérdések

Megrendelés elhelyezése

Így van. Technikai okokból nem tudjuk megjeleníteni az Ön személyre szabását egyes ajándékokon, például könyvek és a Toblerone csokoládé előnézetében. A megrendelés leadása után kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben megjelenik a beírt szöveg. Ha hibát észlel, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (telefonon). 0036 (80) 088 259

Természetesn! Megrendeléskor a bevásárlókosár második lépésében kiválaszthatja, hogy az ajándékát közvetlenül a címzetthez juttassák el. Ezt mindig számla nélkül küldjük, és esetleg hozzáadhat egy személyes szövegével ellátott ingyenes ajándékkártyát, hogy a címzett tudja, hogy kitől kapta az ajándékot.

A kosárban, közvetlenül az ajándék alatt, talál egy gombot, amellyel az ajándék eltávolítható. A gomb úgy néz ki, mint egy kuka.

Mindenképpen lehetséges több elem hozzáadása egy sorrendben! Így kell csinálni: 1. Lépjen az első megrendelni kívánt termék termékoldalára, és kezdje el személyre szabni a zöld gombra kattintva. 2. Ha teljesen meg van elégedve a tervezésével, helyezze be a terméket a bevásárlókosárba, és folytassa a pénztárral. 3. Mielőtt kitöltené a megrendelés teljesítéséhez szükséges összes információt, látnia kell egy kis gombot, amely lehetővé teszi a vásárlás folytatását. Kattintson erre a gombra. 4. A weboldalunkra kerül, ahonnan a második megrendelni kívánt termék termékoldalára léphet. 5. Ismételje meg az 1-3. Lépéseket, amíg mindent nem tartalmaz a bevásárlókosárban. 6. Most már készen áll a megrendelés leadására!

Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.

Fizetés

Ha problémái adódtnak a befizetéssel, akkor azt javasoljuk, hogy először forduljon bankjához segítségért, mivel ezek gyakran képesek elmagyarázni és / vagy megoldani a problémát az Ön számára.

Mindaddig, amíg az ajándékát nem küldtük el, változtatni tudunk az Ön számláján. Amint a megrendelést elküldtük, ez már nem lehetséges. A számla módosításának leggyorsabb módja, ha angol nyelven felveszi a kapcsolatot telefonon az ügyfélszolgálatunkkal.

A számlát és az ajándékra vonatkozó minden egyéb információt e-mailben küldjük el neked. Az ajándék további információ nélkül kerül elküldésre annak biztosítása érdekében, hogy az ajándékot fogadó személy ne láthassa. Csak a csodálatos ajándékodat fogják kézhez kapni! Szeretnéd, hogy tudják, hogy ki küldte? Csak töltsd ki az ingyenes ajándékkártyát a bevásárlókosárban!

Sajnos nem lehetséges utólag fizetni a megrendelésed.

Privát megrendelések esetén nem lehetséges részletfizetés.

Ha üzleti megrendelést szeretnél, és részletfizetést, kérjük vedd fel a kapcsolatot üzleti osztályunkkal a következő telefonszámon: 0036 (80) 088 259

Discounts & Gift cards

Kedvezményes kódját a fizetési lépés során beírhatja a kosárba. Írja be kódját, és kattintson a nyílra a kód aktiválásához, amely után a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes rendelési összegből. Rendelésenként egy kedvezmény kód használható.

A hírlevelünkön keresztül mindig értsítülhetsz a különleges ajánlatainkról és kedvezményeinkről! Iratkozz fel itt: https://www.yoursurprise.hu/akcios-kod és 20% kedvezményt kapsz az első rendelésedből.

A kedvezményes kódot a bevásárlókosárban lévő fizetési lépések során adhatja meg. Adja meg a kódot, és kattintson a nyílra a kód aktiválásához, majd a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes megrendelés összegéből. Rendelésenként egy-egy kedvezményes kód használható.
A YourSurprise ajándékutalványa a következő link segítségével váltható be: https://www.yoursurprise.hu/megvaltja-az-ajandekvaltot. Meg fogja találni a személyre szabott utalvány kód belsejében az utalvány. Ez a kód 14 karakter. A személyes utalványkódodat az „Ajándékutalvány” menü alatt töltheted ki. Ezután kattints a beváltásra, és az összeg hozzáadódik a kosárhoz. Így most elkezdhetsz egy fantasztikus, személyre szabott ajándékot keresni.

Ha elfelejtette felvenni a kedvezmény kódot, és még nem fejeződött fizetés, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon. A megrendelés számát és akciós kód kész. Ha a fizetés megtörtént, nem tudjuk felvenni a diszkont kódot az Ön számára.

Először is, győződjön meg róla, hogy belépett a kedvezmény kódot helyesen, beleértve a megfelelő felső és nagybetűket. Biztosítani kell, hogy nem véletlenül adta extra helyet, vagy időszak. Ha ez igaz, akkor elõfordulhat, hogy a rendelés nem felel meg az akciós kód követelményeknek. Ez alatt lehet minimális rendelési érték, vagy egy esetben a kedvezmény nem érvényesek a ajándék, amit kiválasztott. Ha ez nem így van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, akik több mint szívesen segít.

Rendelési státusz

A megrendelés leadása után automatikusan kap egy megerősítő e-mailt. Ha nem találja az e-mailt, először ellenőrizze a spam mappát. Ha nem találja a spam mappában, ellenőrizze az e-mail cím helyesírását. Ha ez hibát tartalmaz, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Javítjuk az e-mail címet, és újra elküldjük Önnek a megerősítő e-mailt. Helyes az e-mail cím, de egyszerűen nem kapta meg az e-mailt? Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Amint a megrendelést leadtad, elkezdjük azt elkészíteni a várható szállítási határidők betartása érdekében. Emiatt nem új lehet ajándékokat hozzáadni a már leadott megrendelésekhez.

A legtöbb ajándék esetében az előzetesben megjeleníthetjük személyre szabását. Sajnos néhány ajándék esetében ez technikailag nem lehetséges. A legtöbb esetben a megerősítő e-mailben külön jelenik meg a szöveg. Ha nem biztos az előnézetben, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

A megrendelés csak akkor törölhető, ha a fizetés nem fejeződött be. A rendelés állapotát a „MySurprise”-ba bejelentkezve ellenőrizheted. Ha a megrendelés állapota „Termelés alatt” vagy „Kiszállítva”, ez azt jelenti, hogy az ajándékod már elkészült, és már nem törölhető. Ha meggondoltad magad, kérünk, minél hamarabb lépj kapcsolatba velünk telefonon a megrendelés törléséhez, amíg még lehetőségünk van azonnal változtatni a termelési állapoton.

Ha a megrendelés állapota „Várakozás a fizetésre”, módosíthatod mind a tervezési, mind a címadatokat. A megrendelés állapotát a MySurprise-ba bejelentkezve, az aktuális megrendelések megtekintésénél találod meg. Ha le szeretnéd ellenőrizni, hogy helyesek-e a módosítások, hívd ügyfélszolgálatunkat, és ezt leellenőrizzük neked.

Ha befelyezted a szerkesztést, de még ki kell igazítanod a címadatokat? Ez csak akkor lehetséges, ha a megrendelés állapota „Várakozás a fizetésre” vagy „Termelés alatt”. Kérünk, ellenőrizd a megrendelés állapotát, és lépj kapcsolatba velünk a módosítások elvégzése után.

Elküldés és kiszállítás

Sajnálattal halljuk, hogy megrendelése késik. Kérjük, ossza meg velünk, mi a rendelési száma, hogy vizsgálatot kezdhessünk a szállítási ügynöknél / társaságnál, hogy megtudjuk, mi történt a csomagjával, és kiderítsük, mikor várják a kézbesítést.

Az ajándékok kézbesítésének ideje attól függ, hogy milyen típusú csomagot szállítanak ki, melyik szállítási ügynököt választotta és melyik területre szállítja. A csomag kézbesítésének időpontjában ellenőrizze a szállítási visszaigazoló e-mailben megadott nyomon követési linket, vagy ha további információra van szüksége, forduljon közvetlenül a szállítmányozóhoz.

Először ellenőrizze, hogy megrendelését elküldték-e. Ha leszállították, és a követési linkje nem működik, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Amint megrendelését elküldjük, küldünk egy szállítási visszaigazoló e-mailt. A rendelés állapotát a MySurprise-fiókjában is ellenőrizheti.

Az egyes ajándékok várható szállítási dátuma változhat, és minden termékoldalon megtekinthető. Ezek mindig a lehető legközelebbi becslések. Ha expressz kézbesítés elérhető, ezt a termékoldalon is feltüntetik. Ezt megtalálja az oldal jobb oldalán, közvetlenül az ár és a szállítási költségek alatt. A várható szállítási határidő nem garantálható, mivel függünk a szállító vállalattól, és néha olyan késések fordulnak elő, amelyek nem állnak rendelkezésünkre.

Mysurprise

Milyen kár, hogy törölni szeretné MySurprise fiókját. Szeretne e-mailen értesíteni minket? Akkor azonnal munkába állunk a kérésével. Ha meggondolná magát, természetesen mindig szívesen látjuk!

Milyen kár, hogy már nem szeretné megkapni az e-mailjeinket. Kérjük, küldjön egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak, hogy tudassa velünk, hogy törölhessük Önt a levelezőlistánkról. Ha valaha meggondolja magát, akkor csak jelentkezzen újra!

Új jelszót hozhat létre a MySurprise oldalon az "Elfelejtett jelszó" gombra kattintva. Írja be e-mail címét, és kap egy linket, amellyel visszaállíthatja jelszavát.

A tárolt adatok bármikor módosíthatók. Először be kell jelentkezned. A módosítások elvégzése után, kérünk, hogy ellenőrizd és erősítsd meg az adatokat. Amint a módosítások megerősítést nyernek, a további megrendelések során már automatikusan azokat használjuk.

A MySurprise az a személyes fiók szolgáltatás, amelyet a YourSurprise kínál. A MySurprise-en keresztül regisztrálva fiókot hozhat létre. Ezután kap egy e-mailt, amelyen keresztül megerősítheti e-mail címét. Miután ezt megtette, jelszavával bejelentkezhet MySurprise fiókjába. Ezzel a fiókkal megtekintheti és ellenőrizheti megrendelését a nap 24 órájában, és naprakészen tarthatja adatait. Minden részlet bizalmas, és biztonságosan tárolódik a biztonságos YourSurprise szerveren. Az Ön meglepetése megfelel a törvényi adatvédelmi előírásoknak. Bejelentkezhet a Facebook vagy a Google segítségével is.

Szolgáltatások és kapcsolat

Nagyon örülünk, hogy vásárlónknak tekinthetjük, és szeretnénk, ha tudná, hogy személyes adatai biztonságban vannak nálunk. Nagy gondossággal kezeljük ezeket az érzékeny információkat. Minden információt, amelyet megoszt velünk, biztonságos SSL kapcsolat segítségével tároljuk a biztonságos adatbázisunkban. Ez azt jelenti, hogy csak néhány alkalmazottunk fér hozzá az információkhoz. Ez azt jelenti, hogy az információt csak azok láthatják, akiknek látniuk kell őket. Ígérjük, hogy az adatait csak a cégünkön belül használjuk fel, és soha nem osztjuk meg adatait harmadik felekkel kereskedelmi vagy egyéb célokra.

Ezek a dolgok történnek! Örülünk, hogy kijavíthatjuk önnek, egyszerűen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A fotóit személyes adatokként kezeljük, ami azt jelenti, hogy úgy kezeljük őket, mint a sajátjainkat. Fotóit kizárólag az ajándék elkészítéséhez használjuk, és soha nem osztjuk meg fényképeit harmadik felekkel. Tároljuk fényképeit, hogy felhasználhassuk őket ajándékának elkészítéséhez. A fényképeket a megrendelés leadásának dátumától számítva legfeljebb 24 hónapig tároljuk. Azért tesszük ezt, hogy az Ön ajándékát újratermelhessük Önnek probléma esetén, vagy ha azt szeretné, hogy a megrendelést átalakítsák. Ha feltölt egy fényképet, de nem ad megrendelést, akkor fotóját legfeljebb 30 napig tároljuk. Ha azt szeretné, hogy fényképeit ennél korábban eltávolítsák, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ezt el tudjuk intézni az Ön számára.

Ha segítségre van szüksége vagy kérdése van, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon a +36 80 088 259 telefonszámon, e-mailben a support@yoursurprise.hu címen, vagy csevegjen velünk a weboldalunkon keresztül. Itt vagyunk, hogy segítsünk!

Ha üzenetet kapott egy szállítási ügynöktől, hogy a csomagját visszaküldik a feladónak, vagy látta ezt a nyomon követési linken, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segítsünk a megrendelés mielőbbi átvételében.

ÜGYFéLSZOLGáLAT

Küldj nekünk üzenetet

Ügyfélszolgálatunk elérhető:
Hétfő - Csütörtök: 8:30 - 21:00
Péntek: 8:30 - 17:00
Szombat: 8:30 - 13:00
angol nyelven