Csokoládé szív
Személyre szabott Szív alakú csokoládé - 12 darab
- Szállítás az általad választott szállítási címre
- Ingyenes ajándékkártya az ajádékozottnak
- 100% -os minőség garantált
Ajándékok leírása
Összeg: 12 db-os készlet
Csokoládé: fehér és tejcsokoládé
Csokoládé mérete: 2,6 x 2,6 x 1,2 cm
Egyedi csomagolási méretek: 4,2 x 4,2 x 2 cm
Testreszabás: fotóval vagy logóval nyomtatva
Nyomtatás: ehető teljes színes nyomtatás
Tárolás: Legfeljebb 10 hétig tárolható hűvös, sötét helyen, 14-18 ° C között.
Figyelem: 25 Celsius-fokos vagy annál magasabb külső hőmérséklet mellett nem tudjuk garantálni a csokoládé minőségét.
Allergének: szóját, tejet tartalmaz és nyomokban diót tartalmazhat.
Összetevők:
Tejcsokoládé: cukor, kakaóvaj, teljes zsírtartalmú tejpor, kakaómassza, emulgeálószer (szójalecitin), természetes vanília aroma. Legalább 34% kakaó-szilárd anyag.
Fehércsokoládé: cukor, kakaóvaj, teljes zsírtartalmú tejpor, emulgeálószer (szójalecitin), természetes vanília aroma. Legalább 29% kakaó-szilárd anyag.
A legfinomabb csokoládé édesség saját fotóval vagy logóval!
Ezek a szív alakú nyomtatott szilárd csokoládék finom tejcsokoládéból készülnek, fehér csokoládéréteggel a tetjén, amely lehetővé teszi választott kép rányomását. A csokoládékat egy fényűző díszdobozba helyezzük, kiegészítve ezzel a megjelenést. Rendelj személyre szabott csokoládét most! A csokoládét 12 db -os kiszerelésben kapható.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Az ajándékszerkesztőben értesítést kap, ha a kép minősége nem elegendő. Kétsége van a kép minősége előtt vagy az értesítés után? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Vélemények
28,047 szavazat (1 válaszok)
Ilona • 07-01-2023
Megkaptam! Ez, s az eddig innen rendelt dolgok olyanok, mint a weboldalon. Nem csalódtam semmiben! Igényes!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.