Fényképes csokoládé kártya
- Szállítás az általad választott szállítási címre
- Ingyenes ajándékkártya az ajádékozottnak
- 100% -os minőség garantált
Ajándékok leírása
Íz: tejcsokoládé fehér csokoládé bevonattal
Méret: 16,2 x 10,8 x 1,4 cm
Súly: 240 gramm csokoládé
Személyre szabás: fényképpel és logóval nyomtatva
Nyomtatás: teljes színű ehető nyomtatás
Ha a külső hőmérséklet 25 Celsius fok vagy annál magasabb, nem tudjuk garantálni a csokoládé minőségét.
Tárolási tanácsok: Akár 10 hétig tárolható hűvös, sötét helyen, 14-18°C közötti hőmérsékleten.
Allergiainformáció: tartalmaz szóját, tejet és nyomokban mogyorót.
Hozzávalók:
Tejcsokoládé: cukor, kakaóvaj, teljes tejpor, kakaómassza, emulgeálószer (szója lecitin), természetes vanília aroma. Legalább 34% kakaótartalom.
Fehér csokoládé: cukor, kakaóvaj, teljes tejpor, emulgeálószer (szója lecitin), természetes vanília aroma. Legalább 29% kakaótartalom.
Sötét csokoládé: kakaómassza, cukor, kakaóvaj, emulgeálószer (szója lecitin), természetes vanília aroma. Legalább 56% kakaótartalom.
Nyomtatás: kukoricakeményítő, módosított keményítő: E1422, burgonyakeményítő, víz, csirkéből származó fehérje, sovány tejpor, olívaolaj, só, nedvességmegkötő E422, emulgeálószer E433, színezékek E102, E110, E122: negatív hatással lehetnek a gyermekek aktivitására és koncentrációjára, E133, E151
Bevonat: E904. Nyomokban mogyorót és glutént tartalmazhat.
Tárolás: hűvös, száraz helyen.
Szerezz egyedülálló meglepetést egy finom fényképes csokoládé kártyával!
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Az ajándékszerkesztőben értesítést kap, ha a kép minősége nem elegendő. Kétsége van a kép minősége előtt vagy az értesítés után? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.