Személyes ajándékok, minden pillanatra

Gondosan, pillanatok alatt készült

Ma rendelve, gyorsan küldve

Személyes ajándékok, minden pillanatra

A nagy ünnepléstől az apró, fontos gesztusokig – a személyes ajándék elmondja, amit érzel, és megmutatja, hogy valaki mennyit jelent neked.

Gondosan, pillanatok alatt készült

Készíts valami egyedit néhány lépésben – a nevével, a fényképével vagy egy üzenettel, ami igazán szívhez szól. Semmi felhajtás, csak a pillanatnyi szeretet.

Ma rendelve, gyorsan küldve

Gondosan elkészítjük ajándékod, és pillanatok alatt elküldjük – így a megfelelő időben adhatod át, amikor a legfontosabb.


Gyakran Ismételt Kérdések

Megrendelés elhelyezése

Nem látom a kitöltött szöveget az előnézetben. Ki lesz ez nyomtatva a könyvben?
Így van. (Meglehetősen unalmas) technikai okokból nem tudjuk megjeleníteni a személyre szabást néhány ajándék, például a könyvek és a Toblerones előnézetében. Biztos lehetsz benne, hogy az ajándék elkészítéséhez felhasználjuk a személyre szabásodat! A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mailt fog kapni, amelyben látni fogja az Ön által megadott szöveget. Ha hibát észlel, kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (telefonon).
Elküldhetem a megrendelésemet közvetlenül a címzettnek?
De igen, megteheted! A rendelés során a kosár második lépésénél kiválaszthatja, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek kézbesítsük. Ez mindig számla nélkül és esetleg az Ön személyes szövegével az ingyenes ajándékkártyán.
Hogyan távolíthatok el egy ajándékot a kosaramból?
A kosárban, közvetlenül az ajándék alatt talál egy gombot, amellyel az ajándék eltávolítható. A gomb úgy néz ki, mint egy szemetesláda.
Kan ik meerdere cadeau's in één bestelling doen?
Az összes ajándékot egy sorrendben helyezheti el. Amint az első ajándék a kosárban van, kattintson a "vásárlás folytatása" gombra. Most már hozzáadhatja a többi ajándékot, majd befejezheti a megrendelést.
Kiválaszthatok egy konkrét szállítási dátumot?
Bár közvetlenül a kosárban nem választhatsz konkrét szállítási dátumot, ügyfélszolgálatunk segíthet a szállítás későbbi időpontra történő módosításában. Mindent megteszünk, hogy az általad kívánt dátumra szállítsunk, bár pontos dátumot nem mindig tudunk garantálni. Nyugodtan keresd meg ügyfélszolgálatunkat, és segítünk megtalálni a legjobb megoldást!

Fizetés

Gondjaim vannak a befizetéssel, mit tehetek?
Ha problémái vannak a fizetés befejezésével, javasoljuk, hogy először forduljon bankjához segítségért, mivel ők gyakran meg tudják magyarázni és/vagy meg tudják oldani a problémát.
Módosíthatom még a számlámat?
Amíg az ajándékot még nem küldték el, addig a számla adatait megváltoztathatjuk. Amint az ajándékot elküldték, ez már nem lehetséges. A leggyorsabb módja a számla módosítása, telefonon.
Mi az Ön kamarai száma és adószáma?
Kereskedelmi kamarai számunk 22057264, ÁFA-számunk pedig NL.820845437B01.
A megrendelés egy számlát is fog tartalmazni?
A számlát és az ajándékra vonatkozó minden egyéb információt e-mailben küldjük el neked. Az ajándék további információ nélkül kerül elküldésre annak biztosítása érdekében, hogy az ajándékot fogadó személy ne láthassa. Csak a csodálatos ajándékodat fogják kézhez kapni! Szeretnéd, hogy tudják, hogy ki küldte? Csak töltsd ki az ingyenes ajándékkártyát a bevásárlókosárban!
Lehet utólag fizetni a megrendelésemet?
Sajnos nem lehetséges utólag fizetni a megrendelésed.

Discounts & Gift cards

Hogyan használhatom fel a kedvezménykódot?
A kedvezménykódot a kosár 3. lépésénél, a fizetési mód kiválasztása előtt adhatja meg. Írja be a kedvezménykódot a "Kedvezménykód" mezőbe, majd kattintson a mellette lévő nyílra. A rendelés ára ezután automatikusan kiigazításra kerül. Rendelésenként csak egy kedvezménykódot használhat fel, ami méltányos.
Jelenleg vannak különleges ajánlatok vagy kedvezmények?
A hírlevelünkön keresztül mindig értsítülhetsz a különleges ajánlatainkról és kedvezményeinkről! Iratkozz fel itt: https://www.yoursurprise.hu/akcios-kod és 20% kedvezményt kapsz az első rendelésedből.
Hogyan használhatom a kedvezményes kódot vagy ajándékutalványt?
A YourSurprise ajándékutalványt a következő linken lehet beváltani: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. A személyre szabott kódot az utalvány belsejében találod. Ez a kód 14 karakterből áll. A személyes kódodat a „Te ajándékkódod” mezőbe írhatod be. Ezután kattints a „beváltás” gombra, és az összeg hozzáadódik a kosárhoz. Most elkezdhetsz keresgélni egy fantasztikus, személyre szabott ajándék után!
Elfelejtettem felvenni a kedvezmény kódot, akkor azt kell alkalmazni?
Ha elfelejtette felvenni a kedvezmény kódot, és még nem fejeződött fizetés, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon. A megrendelés számát és akciós kód kész. Ha a fizetés megtörtént, nem tudjuk felvenni a diszkont kódot az Ön számára.
Saját kedvezmény kód nem működik. Mit kellene tennem?
Először is, győződjön meg róla, hogy belépett a kedvezmény kódot helyesen, beleértve a megfelelő felső és nagybetűket. Biztosítani kell, hogy nem véletlenül adta extra helyet, vagy időszak. Ha ez igaz, akkor elõfordulhat, hogy a rendelés nem felel meg az akciós kód követelményeknek. Ez alatt lehet minimális rendelési érték, vagy egy esetben a kedvezmény nem érvényesek a ajándék, amit kiválasztott. Ha ez nem így van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, ak

Rendelési státusz

Megkapom a megrendelés visszaigazolását a megrendelés leadása után?
Igen, rendelésed után 30 percen belül megkapod a rendelés visszaigazolását e-mailben. Ha nem látod, nézd meg a spam mappádat, biztos, ami biztos. Ha még mindig nem találod, szólj nekünk. Segítünk kideríteni, mi történik!
Hozzáadhatok bármit a fizetett megrendelésemhez?
Amint a megrendelés elkészül, azonnal elkezdünk dolgozni a gyors szállítási határidő betartása érdekében. Ezért nincs lehetőség arra, hogy utólag bármit is hozzáadjunk a megrendeléséhez.
Nem látom a visszaigazoló e-mailben az ajándékom személyre szabásához használt szöveget, valami baj van?
A legtöbb ajándék esetében az előnézetben meg tudjuk jeleníteni a személyre szabott szöveget. Sajnos néhány ajándék esetében ez technikailag nem lehetséges. A legtöbb esetben a szöveget külön fogjuk megmutatni a visszaigazoló e-mailben. Ha nem biztos az előnézetben, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Még mindig lemondhatom a rendelésemet?
A megrendelést csak akkor tudja törölni, ha az még nem került kifizetésre. A megrendelést már kifizette, de mégis le szeretné mondani? Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon. Meglátjuk, mit tehetünk az Ön érdekében.
Megváltoztathatom a rendelésemet utólag?
Ha a megrendelése "feldolgozatlan" státuszban van, akkor is módosíthatja a tervét. Módosításra csak telefonon keresztül van lehetőség. A státuszt a MySurprise rendszerbe bejelentkezve és az aktuális megrendelései között találja meg. Ha a státusz nem "feldolgozatlan", akkor már nincs lehetőség a terv módosítására.

Elküldés és kiszállítás

Az ajándékom késik/nem frissül a nyomon követési linkem, mit tehetek?
Sajnálattal halljuk, hogy a rendelése késik. Kérem, tudassa velünk a rendelésszámát, hogy megkezdhessük a vizsgálatot a szállítmányozó céggel/vállalkozással, hogy megtudjuk, mi történt a csomagjával, és hogy megtudjuk, mikorra várható a csomag kézbesítése.
Be fog férni a csomagom a postaládán?
Ha az Ön csomagja postaládás csomag, ez a szállítási visszaigazoló e-mailben szerepel.
Mikor lesz pontosan kézbesítve a csomagom?
Az ajándékok kézbesítésének ideje attól függ, hogy milyen típusú csomagot szállítanak ki, melyik szállítási ügynököt választotta és melyik területre szállítja. A csomag kézbesítésének időpontjában ellenőrizze a szállítási visszaigazoló e-mailben megadott nyomon követési linket, vagy ha további információra van szüksége, forduljon közvetlenül a szállítmányozóhoz.
Nem működik a nyomkövető linkem, mit tehetek?
Először is ellenőrizze, hogy a megrendelését már elküldték-e. Ha már elküldték, de a nyomon követési link nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Elküldték már a rendelésemet?
Amint elküldtük az ajándékát, kap egy visszaigazoló e-mailt. A MySurprise fiókjában ellenőrizheti a rendelés státuszát is.

Mysurprise

Hogyan törölhetem a MySurprise fiókomat?
Milyen kár, hogy törölni szeretné MySurprise fiókját. Szeretne e-mailen értesíteni minket? Akkor azonnal munkába állunk a kérésével. Ha meggondolná magát, természetesen mindig szívesen látjuk!
Nem szeretnék többé e-maileket kapni a YourSurprise-tól, mit tehetek?
Milyen kár, hogy már nem kívánod megkapni az e-mailjeinket. Kérjük, küldjön egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak, hogy tudassa velünk, hogy törölni tudjuk Önt a levelezőlistánkról. Ha valaha is meggondolná magát, szívesen látjuk, ha újra feliratkozik!
Elfelejtettem a MySurprise jelszavamat, mit tehetek?
Új jelszót a MySurprise oldalon található "Elfelejtett jelszó" gombra kattintva hozhat létre. Adja meg az e-mail címét, és kap egy linket, amellyel visszaállíthatja jelszavát.
Hogyan módosíthatom az információ részleteit?
A tárolt adatok bármikor módosíthatók. Először be kell jelentkezned. A módosítások elvégzése után, kérünk, hogy ellenőrizd és erősítsd meg az adatokat. Amint a módosítások megerősítést nyernek, a további megrendelések során már automatikusan azokat használjuk.
Mi a MySurprise?
A MySurprise az a személyes fiók szolgáltatás, amelyet a YourSurprise kínál. A MySurprise-en keresztül regisztrálva fiókot hozhat létre. Ezután kap egy e-mailt, amelyen keresztül megerősítheti e-mail címét. Miután ezt megtette, jelszavával bejelentkezhet MySurprise fiókjába. Ezzel a fiókkal megtekintheti és ellenőrizheti megrendelését a nap 24 órájában, és naprakészen tarthatja adatait. Minden részlet bizalmas, és biztonságosan tárolódik a biztonságos YourSurprise szerveren. A YourSurprise megfelel a törvényi adatvédelmi előírásoknak. Bejelentkezhetsz a Google segítségével is.

Szolgáltatások és kapcsolat

Biztonságban vannak a személyes adataim a YourSurprise-nál?
Nagyon örülünk, hogy Ön a mi ügyfelünk, és szeretnénk, ha tudná, hogy személyes adatai biztonságban vannak nálunk. Nagy gondossággal kezeljük ezeket az érzékeny információkat. Minden információt, amelyet megoszt velünk, biztonságos adatbázisunkban tárolunk, biztonságos SSL-kapcsolat segítségével. Ez azt jelenti, hogy csak néhány bizalmas személy férhet hozzá az információkhoz. Ez azt jelenti, hogy az információkat csak azok láthatják, akiknek látniuk kell. Ígérjük, hogy az Ön adatait kizárólag a vállalaton belül használjuk fel, és soha nem osztjuk meg az Ön adatait harmadik féllel kereskedelmi vagy egyéb célokra.
Helytelen e-mail címet írtam be, mit tehetek?
Örömmel segítünk a javításban! Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy chaten, és add meg a rendelési számot vagy a nevet, amivel a rendelést leadtad. Így meg tudjuk találni a rendelésedet, és frissítjük az e-mail címet.
Mit csinál a YourSurprise a képeimmel?
A fényképeit személyes adatként kezeljük, ami azt jelenti, hogy úgy bánunk velük, mintha a sajátjainkat kezelnénk. A fényképeit kizárólag az ajándék elkészítéséhez használjuk fel, és soha nem osztjuk meg harmadik féllel. Azért tároljuk a fényképeit, hogy az ajándék elkészítéséhez használhassuk őket. A fényképeket a megrendelés leadásától számított legfeljebb 24 hónapig tároljuk. Ezt azért tesszük, hogy probléma esetén, vagy abban az esetben, ha a megrendelését szeretné újra elkészíttetni, újra elkészíthessük Önnek az ajándékát. Ha feltölt egy fényképet, de nem ad le megrendelést, a fényképet legfeljebb 30 napig tároljuk. Ha szeretné, hogy a fényképét ennél hamarabb eltávolítsuk, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ezt el tudjuk intézni Önnek.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Elérheted a YourSurprise ügyfélszolgálatát telefonon, e-mailben vagy a weboldalon található chat lehetőséggel. Nézd meg az összes információt a weboldal alján található Kapcsolat szekcióban vagy az ügyfélszolgálati oldalon.
Az ajándékomat visszaküldték a feladónak, mit tehetek?
Ha üzenetet kapott egy szállítmányozótól, hogy csomagját visszaküldik a feladónak, vagy ezt látta a nyomon követési linken, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk Önnek a lehető leghamarabb megkapni a rendelését.
ÜGYFéLSZOLGáLAT

Küldj nekünk üzenetet

Ügyfélszolgálatunk elérhető:
Hétfő - Péntek: 8:30 - 21:00
Szombat - Vasárnap: 8:30 - 13:00
angol nyelven
+36 80 088 259support@yoursurprise.hu